Tempo Advertising a dezvoltat o noua campanie pentru Orange

BUCURESTI - 27 octombrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Campania promoveaza un serviciu unic pe piata din Romania in acest moment si a fost dezvoltata prin executii pe TV, print, outdoor si POSM.

Tempo Advertising semneaza cea mai recenta campanie pentru promovarea serviciului Self Care de la Orange, care ofera o alternativa rapida si personalizata la clasicul serviciu de relatii cu clientii. Self Care urmareste cresterea satisfactiei clientilor, oferindu-le Serviciul Clienti direct pe ecranul telefonului prin apelarea gratuita a numarului *100#. Informatiile pe care clientii le pot accesa prin Self Care sunt legate de costul convorbilor si numarul de minute disponibile, facturi, detalii privind programul Orange Thank You, aflarea codului PUK, iar facilitatile includ definirea sau modificarea numerelor gratuite, reincarcarea unui cont PrePay, activarea sau dezactivarea serviciului international sau a mesageriei vocale.

Spotul TV „Barca” prezinta accesibilitatea si usurinta de utilizare a noului serviciu Orange dezvoltand metafora unei calatorii pe ocean in care viata curge firesc. Situatiile dezvolta in mod original mesajul ca prin Self Care, Serviciul Clienti iti este la indemina, oriunde, oricind doresti.

Despre Tempo Advertising

Spotul se bucura de o coloana sonora de exceptie – „You get what you give”, interpretata de New Radicals si a fost regizat de Viktor Pavlovic. Filmarile s-au desfasurat pe lacul Mihailesti in colaborare cu Saga Film.

Eliza Rogalski
eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-advertising-a-dezvoltat-o-noua-campanie-pentru-orange