Tempo Advertising aduce Aventura PrePay de la Orange

BUCURESTI - 24 august 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agentia a realizat cea mai recenta campanie promotionala pentru Orange – Aventura PrePay, care se deruleaza pana in luna octombrie si se adreseaza tuturor clientilor care folosesc servicii de telefonie pre-platite.

Tempo Advertising semneaza creatia pentru Aventura PrePay – cea mai recenta campanie promotionala lansata de Orange. Clientii care isi reincarca contul PrePay in perioada 5 iulie-5 octombrie 2004 aduna kilometri PrePay. Pentru fiecare USD reincarcat, clientii primesc 1 km PrePay. In functie de valoarea creditului reincarcat, acestia pot castiga reduceri speciale la produse Orange (telefon, pachet PrePay, cartela de reincarcare PrePay), telefoane Nokia si excursii în Mexic, Africa de Sud sau Brazilia. Promotia este comunicata printr-o campanie formata din 3 spoturi TV (Coliba, Mexicanii si Africanii), 2 spoturi radio, machete de presa, outdoor si POSM.
Conceptul campaniei valorifica exotismul acestor regiuni, al localnicilor, al obiceiurilor si al peisajelor care le-au adus faima. El este dezvoltat in cateva executii construite in jurul unor situatii care ar putea face deliciul povestilor impartasite dupa intoarcerea din vacanta.
„Ca in fiecare vara, mirajul peisajelor cu plaje largi si apa racoroasa ne cheama la aventura. De aceea cartelele Prepay de la Orange devin un soi de pasaport catre aceste destinatii - kilometrii Prepay adunati de pe cartele te conduc spre cele mai inedite locatii turistice actuale. Ideea a fost aceea de a ilustra pe cit posibil experientele specifice tarilor ce urmau a fi vizitate, fiind vorba de destinatii exotice precum Brazilia, Mexic sau Africa de Sud,” spune Silviu Culea, Director Creatie Tempo Advertising.
Spoturile TV au fost filmate in apropierea Bucurestiului („Coliba”), la Vulcanii Noroiosi („Mexicanii”) si in aeroportul Baneasa („Africanii”) in colaborare cu Saga Film si poarta semnatura regizorului Thomas Barina.

Despre Tempo Advertising

Tempo Advertising este cea mai mare agentie independenta de publicitate din Romania, desemnata 2 ani la rand cea mai creativa agentie, conform AdMarket Research si castigand de doua ori distinctia de “cea mai creativa agentie a anului”.
Infiintata in anul 1996, agentia a primit de-a lungul timpului peste 40 de trofee nationale si internationale. In 2002, Tempo Advertising a fost cuprinsa in The Gunn Report, alaturi de castigatorii de la Cannes, Eurobest, Clio, New York Festivals, Art Directors Club and Campaign Awards.
Tempo Advertising concepe, executa si gestioneaza campanii de publicitate integrate, asigurand clientilor sai servicii complete de creatie, productie, media, cercetare si strategie, BTL si PR.

Eliza Rogalski
Corporate PR Manager
Tempo Advertising

eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-advertising-aduce-aventura-prepay-de-la-orange