Tempo Advertising merge cu Jack Daniel’s la mare

BUCURESTI - 9 august 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agentia implementeaza in aceasta vara un proiect de BTL pentru Jack Daniel’s, avand ca obiectiv consolidarea imaginii marcii.

Departamentul de BTL al Tempo Advertising implementeaza in aceasta perioada promotia Jack Daniel's – Black Jack, care se desfasoara pe litoral, in locatii din Mamaia, Neptun si Jupiter.
Fiind un concept international, promotia urmareste sa consolideze imaginea marcii Jack Daniel’s ca fiind un whiskey american autentic, de cea mai buna calitate, dand consumatorilor ocazia de a cunoaste calitatile produsului dar si de a petrece o seara incitanta la o partida de Black Jack.

Mecanismul de promotie consta in rasplatirea consumatorilor de Jack Daniel’s cu premii personalizate care pot fi castigate la partidele de Black Jack organizate in locatiile de pe litoral. Consumatorii pot participa la acest joc cu 1 dolar Jack Daniel’s pe care il primesc de la bar la cumpararea unui "shot" de Jack Daniel’s. Premiile constau in butoiase de lemn care contin sticla de Jack Daniel’s de 700ml , sticle de Jack Daniel’s de 700ml, palarii de cowboy Jack Daniel’s, aparate de fotografiat, sticlute metalice, tricouri, etc. Periodic au loc extrageri pentru castigarea unei sticle de Jack Daniel's.


Jack Daniel’s reprezinta cea mai cunoscuta marca de whiskey american din lume. Cu un procedeu de fabricatie care a ramas neschimbat de aproape 150 de ani, Jack Daniel's s-a impus inca din secolul trecut in lume, obtinand nu mai putin de 7 medalii si titlul de “Cel mai bun whiskey din lume” la Expozitiile Internationale.

Despre Tempo Advertising

Tempo Advertising concepe, executa si gestioneaza campanii de publicitate integrate, asigurand clientilor sai servicii complete de creatie, productie, media, cercetare si strategie, BTL si PR. Agentia detine in portofoliu un numar important de marci, printre care se numara Agricola International, Allied Domecq (Jack Daniel’s, Finlandia, Teacher’s, Beefeater,), AutoRom (Mercedes Smart), Brystol Myers Squibb (Efferalgan, Upsarin, Fervex, Upfen), Banca Comerciala Ion Tiriac, BRD Sogelease, Class Mob, Chrysler (Chrysler, Jeep), European Food (Regal, Viva, Olla, Naty), Flanco, Genco (Samsung), Howard Johnson Plaza Hotel, Hyundai, Loulis, MCar (Mitsubishi), Orange Romania, Panfoods (Amigo Instant, Amigo Especial and Amigo Tradicional), Premium Auto (Jaguar, Land Rover), Romcar (Ford, Mazda), Royal Brinkers (Linco, Holland, Matinal, Unirea), Scandic Distilleries (Scandic, Polar, Moscoff), United Romanian Breweries (Skol, Tuborg, Carlsberg, Guinness), KTech (Ultra PRO Computers), Unita, VISA Card.
Eliza Rogalski
Corporate PR Manager
Tempo advertising
eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-advertising-merge-cu-jack-daniels-la-mare