Tempo Advertising semneaza campania de lansare a revistei Ciao!

BUCURESTI - 4 august 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

1466-ciao-1.jpg

Campania este compusa dintr-un spot radio – „Lamaze” si un spot TV – „ Inmormantarea” si mizeaza pe o idee creativa indrazneata care pune in valoare conceptul revistei: „celebrity magazine” - o publicatie despre vedete si secretele lor suprinse de paparazzi.

Tempo Advertising semneaza campania de lansare a revistei Ciao!

Tempo Advertising a realizat campania de lansare pentru Ciao! – revista cu cei mai tari paparazzi. Publicatia are un concept inovator pentru piata romaneasca, fiind o revista care mizeaza pe puterea fotografiei.

„Ciao! este o revista realizata in conditii grafice foarte bune, cu imagini de calitate, inedite. De altfel, nucleul forte al redactiei il reprezinta echipa de fotoreporteri - paparazzi profesionisti. Ne propunem s` public`m imagini exclusive, instantanee cu vedete surprinse in diverse ipostaze in viata lor de zi cu zi, nu imagini „regizate”, cum apar de regula in media. Fotoreporterii nostri dispun de cele mai bune echipamente existente la momentul actual in acest domeniu de activitate. Avem teleobiective pentru aparatele de fotografiat, cu ajutorul carora captam imagini chiar si de la o distanta de cinci sute de metri fata de subiectul fotografiat, iar imaginea este redata in cel mai mic detaliu. Camere minuscule disimulate in butonii de la camasa sau in cravate sunt de asemenea in inventarul nostru,” a declarat Ioan Radu Budeanu – proprietarul si editorul revistei.

Campania de promovare a revistei se desfasoara pe TV si radio si este construita in jurul unui concept creativ inspirat chiar de paparazzi. Echipa de creatie a valorificat imaginea pe care publicul o are despre acesti profesionisti si a incercat sa transmita spiritul revistei printr-o executie care iese din canoanele traditionale ale pauzelor publicitare.

Spotul TV „Inmormantarea” este realizat in jurul unei situatii neconventionale prin abordare: o inmormantare la care se reunesc membrii unei familii de mafioti. Este „momentul adevarului” – acela in care mostenitorii – o sotie tanara, o amanta cu doar cativa ani mai tanara, un tanar aspirant la o pozitie mai inalta in „familie” si un frate coplesit de situatie – isi iau ramas bun de la de cel pe care le-a fost „God father”. Inmormantarea este momentul sinceritatii totale, cand falsele sentimente de afectiune dispar pentru a lasa loc reprosurilor, susotelilor si speculatiilor despre mostenire. Este, cu alte cuvinte, un prilej excelent pentru un paparazzo profesionist de a surprinde adevarata fata a acestor personaje. Asa se si intampla – un paparazzo cu multa imaginatie fotografiaza celebritatile prezente la eveniment, fiind ascuns acolo unde nici un bodyguard nu l-ar fi descoperit: sub capacul sicriului. Deznodamantul spotului este la fel de neasteptat si se produce in acelasi „spirit” de paparazzo.

Despre Tempo Advertising

Conceptul creativ a fost pus in valoare de catre echipa de productie – doua nume mari in productia de spoturi TV la nivel international: regizorul Goran Marojevic si operatorul Jan Velicki – care anul acesta a castigat un premiu la Cannes pentru spotul Honda Everyday. Acestia au reusit sa creeze o atmosfera de film de cinema si sa transmita umorul negru al situatiilor in care sunt surprinse personajele, punand un accent deosebit pe detalii si pe expresivitatea actorilor.

Spotul „Inmormantarea” a fost filmat intr-o singura zi la Casa Oamenilor de Stiinta in colaborare cu Tandem Film si cu un casting format din 70 de persoane.

Eliza Rogalski
Corporate PR Manager
Tempo Advertising

eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-advertising-semneaza-campania-de-lansare-a-revistei-ciao