Test de piata

Definitie Test de piata

Activitate constand in lansarea unui produs nou intr-o zona geografica bine definita - un oras, o zona, un lant de magazine (engl. - store-test) etc, reprezentativa din punct de vedere al segmentului tinta de clientela, avand drept scop studierea comportamentului comercial, preferintelor, motivatiilor, gradului de interes al cumparatorilor, eficientei diferitelor componente ale planului de marketing etc. Testul are o durata variabila - cateva saptamani, cateva luni, un an, in functie de natura si caracteristicile produsului studiat.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Test de piata? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Test de piata.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Test de piata. Definitiile termenilor despre Test de piata cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Test de piata, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Test de piata.