Brandul La Femme, un concept românesc de success

BUCURESTI - 6 septembrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Compania Tex-As Group deţinătoare a brandului La Femme estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, cu 33% mai mult decât în 2006.

Brandul La Femme, un concept românesc de success

Din primul an de activitate compania înregistrează o creştere continuă a cifrei de afaceri.
Creşterea se datorează calităţilor brandului, care au asigurat succesul în rândul consumatorilor romani şi extinderii reţelei de magazine. Până acum s-au deschis şapte magazine - patru în Bucureşti, două în Piteşti şi unul în Constanţa, iar dezvoltarea continuă.
Brandul La Femme este un concept românesc, un mix de produs şi serviciu în care accentul este pus pe calitate.
Magazinele La Femme comercializează haine şi accesorii pentru femei şi se adresează unui segment de clienţi selectiv, cu venituri peste medie. Stilul promovat în magazinele La Femme este unul smart casual cu două direcţii complementare: classic business şi trendy.
Furnizorii colecţiilor La Femme sunt producatori din ţară şi externi (Franţa, Italia), atent selecţionaţi în funcţie de compatibilitatea cu caracteristicile brandului (calitate, feminitate) şi trendurile pieţei. În Romania piaţa articolelor vestimentare este similară pieţelor cu tradiţie in modă - Franţa, Italia, Spania. Trendul este acelaşi ca pe pieţele europene dezvoltate - se cer produse de calitate, moderne, la preţuri acceptabile. Compania investeşte continuu şi în calitatea serviciilor, desfăşurand programe de pregătire a angajaţilor, programe de fidelitate pentru clienţi, acţiuni de reamenajare a magazinelor şi de deschidere a altora în noi locaţii, pentru un plus de disponibilitate şi accesbilitate.
Se estimează că până la sfârşitul lui 2007 va fi deschis un nou magazin La Femme într-un centru comercial din Capitală, compania propunându-şi deschiderea de două noi magazine în 2008 şi cinci magazine în 2009. Întrucât retailul în modă se dezvoltă şi în provincie, nu mai este concentrat doar în jurul Bucureştiului, La Femme intenţionează să se extindă la nivel naţional.

Despre Tex-As Group

Pe lângă brandul La Femme, Compania Tex-As Group este deţinătoarea francizei brandului franţuzesc NAFNAF pe piaţa din România, reprezentat deocamdată de un magazin deschis în Centrul Comercial Tom din Constanţa.


*pentru orice detalii sau informatii, va rugam sa ne contactati:
Laura Bolog
Marketing&PR Manager La Femme
Mobil: 0730 90 91 27

pr@lafemme.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tex-as-group/brandul-la-femme-un-concept-romanesc-de-success