Peugeot a intrat pe piaţa publicităţii online

BUCURESTI - 18 decembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Peugeot a pasit pentru prima data in mediul online, printr-o campanie sustinuta de promovare. Campania a fost realizata de agentiile Media Investment si New Media. Peugeot, un important comunicator al mediilor traditionale, a decis includerea metodelor interactive in mixul sau de comunicare pentru doua campanii ce au vizat promovarea unor oferte speciale si respectiv lansarea noului model Peugeot 308.

Peugeot a pasit pentru prima data in mediul online, printr-o campanie sustinuta de promovare. Campania a fost realizata de agentiile Media Investment si New Media. Peugeot, un important comunicator al mediilor traditionale, a decis includerea metodelor interactive in mixul sau de comunicare pentru doua campanii ce au vizat promovarea unor oferte speciale si respectiv lansarea noului model Peugeot 308.

Campaniile au avut ca obiective creşterea numarului de vizitatori in show-room-urile Peugeot si sporirea numărului de inscrieri pentru drive-test. Componentele campaniei online au vizat totodata îmbunătăţirea legăturii directe dintre brand şi publicul sau, precum si consolidarea notorietăţii mărcii Peugeot pe piaţa de automobile din România.

Mediul online a permis o abordare integrata a spatiului comunicarii pentru Peugeot, declinari si aplicatii specifice publicitatii pe internet. Pentru maximizarea rezultatelor, s-a combinat display advertising-ul cu publicitate contextuală. Specialistii agentiei de media au planificat afisări pe site-uri foarte accesate de publicul vizat in comunicare şi au folosit limitări de frecvenţă, targetare orară şi geografică, obţinându-se astfel o rată de click-uri remarcabilă.

Impactul comunicarii online s-a resimtit si in spatiul traditional. Showroom-urile Peugeot au avut mult mai multi oaspeti.

“Comunicarea online a devenit in ultima perioada un “must have” al oricarui mix de media. Dezvoltarea si sfera larga de posibilitati permit o planificare minutioasa si mai mult decat atat feedback-ul este instant si precis, ceea ce inseamna un control sigur al investitiilor” a declarat Radu Cristian – marketing & communication Director Peugeot

Despre thegroup

Peugeot este reprezentat in Romania de compania Trust Motors cu sediul in Bucuresti si prin intermediul a 20 de concesionari agreati ce acopera 41 de orase. Trust Motors, coordoneaza toata comunicarea brandului atat la nivel national cat si local.

Media Investment si New Media sunt agentii membre thegroup, specializate in managementul investitiei media si respectiv gestionarea comunicarii interactive. thegroup este cel mai inovativ grup de comunicare din Romania si include 13 agentii specializate in toate disciplinele comunicarii.

simona.firtat@thegroup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/thegroup/peugeot-a-intrat-pe-piata-publicitatii-online