Themed Break

Definitie Themed Break

Se aplica atunci cand o televiziune permite unui singur advertiser sa aiba 2 reclame succesive intr-o pauza sis a foloseasca acest timp pentru 2 sau mai multe produse. Timpul dedicat fiecarui produs nu este calculat pentru fiecare produs, ci combinat pentru toate produsele, sa nu depaseasca lungimea unui spot obisnuit.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Themed Break? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Themed Break.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Themed Break. Definitiile termenilor despre Themed Break cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Themed Break, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Themed Break.