R&M si-a dublat cifra de vanzari in ultimii cinci ani

BUCURESTI - 14 februarie 2008

Comunicat tip General in IT&C

Producătorul elveţian de echipamente pasive de reţea, Reichle & De-Massari AG (R&M, www.rdm.com) a înregistrat o cifră de vânzări cu 23% mai mare faţă de anul anterior, totalizând 241 de milioane CHF (150 milioane de Euro), ceea ce reprezintă o dublare a vânzărilor în ultimii cinci ani.

'EBIT (profitul operaţional înainte de deducerea dobânzilor şi a taxelor) a reprezentat 13% din cifra de afaceri şi are un trend pozitiv', a afirmat Martin Reichle, CEO R&M. Un procent de 25% din totalul vânzărilor a fost înregistrat în Elveţia, unde R&M este lider de piaţă, având o rată de creştere de 20%. Subsidiarele din străinătate au cunoscut creşteri dinamice, îmbunătăţindu-şi cotele de piaţă în mod constant.

'Prezenţa internaţională obţinută prin activitatea organizaţiilor noastre, angajarea propriilor competenţe, autonomia echipelor şi strânsa colaborare în proiecte cu parteneri calificaţi au fost bine primite pe diversele pieţe pe care activăm' a adăugat Martin Reichle. Apropierea de client şi dezvoltarea relaţiilor pe idea valorilor familiale vor rămâne mereu două dintre atuurile tradiţionale R&M.

Compania urmăreşte menţinerea ratei de creştere şi în anii următori, afirmându-se pe plan internaţional ca lider premium în sectorul high-end al pieţei tehnologiilor de comunicaţii. În Europa, principala piaţă externă o reprezintă Germania, unde vânzările au crescut cu 22%. Cifrele de afaceri au crescut şi în ţările din Europa de Est şi de Sud-Est. Dar cea mai mare creştere a fost înregistrată pentru a patra oară consecutiv în regiunea Orientului Mijlociu (Regiunea MEA – Middle East & Africa), unde vânzările au fost duble ca volum faţă de cele din 2006. Cifrele înregistrate în zona Asia - Pacific se înscriu într-un trend pozitiv. La un an după startul din India s-a obţinut o creştere de 75%, totalizând vânzări de 6.2 milioane de Euro în 2007. În prezent, compania R&M este prezentă pe toate cele 5 continente, în urma recentului start din Australia şi America.

Divizia dedicată Reţelelor Private a înregistrat o creştere uriaşă în 2007, graţie cererii tot mai mari de soluţii de calitate, contribuind la aproximativ 71% din totalul vânzărilor. În cadrul acestui sector, R&M oferă sisteme de cablare pentru clădiri, zone industriale şi birouri, acordând o atenţie specială centrelor de date. R&M a obţinut un avans important în privinţa vânzărilor şi a cotei de piaţă în aria reţelelor enterprise, în mod particular. Mulţumită noii strategii de marketing şi a angajamentului asumat de toate diviziile sale, R&M şi-a consolidat statutul de furnizor high-end.

Divizia pentru Reţele Publice - care se adresează sectorului telecomunicaţiilor şi pieţei rezidenţiale - s-a bucurat de o creştere extraordinară pe fondul dezvoltării reţelelor broadband. Companiile de telecomunicaţii şi furnizorii de servicii prin cablu au continuat expansiunea infrastructurilor de fibră optică prin proiecte FTTx pentru a penetra mai bine zona rezidenţială oferind conexiuni cu lăţimi de bandă superioare şi servicii triple-play. Succesul tehnologiei xDSL a generat de asemenea o cerere crescută pentru sisteme avansate de cablare pe cupru. R&M este unul dintre puţinii furnizori de soluţii complete de cablare, atât pe cupru, cât şi pe fibră optică şi care se adresează atât reţelelor private, cât şi celor publice.

R&M a cunoscut un succes important în oferirea de soluţii pentru instalări, conversii, dezvoltări şi extensii în cadrul reţelelor de acasă, întâmpinând astfel cererea de soluţii de cablare multimedia universală a locuinţelor pentru exploatarea unei game extinse de servicii multimedia şi Internet.

În România, R&M a înregistrat un volum de vânzări de peste 1,25 milioane de Euro, un procent de 65% din acesta fiind reprezentat de reţelele private. 'Succesul se bazează pe capacitatea de a oferi soluţii de calitate superioară şi de a fi alături de client prin echipe competente, pe parteneri certificaţi în derularea proiectelor, pe asigurarea celor mai bune servicii, pe disponibilitatea produselor şi pe capacitatea de a le pune la dispoziţia clienţilor în conformitate cu necesităţile managementului de proiect', susţine Cristina Deac, Representation Office Manager al Reichle & De-Massari România. 'Despre orice sector am vorbi - IT, Telecom, industrie - toţi jucătorii de pe piaţă au nevoie de infrastructuri fiabile şi versatile, de calitate excepţională, capabile să prevină căderile reţelelor de comunicaţii. Într-un sector efervescent precum Real-Estate, o reţea eficientă de comunicaţii oferă valoare adăugată spaţiului respectiv”.

Ponderea soluţiilor de fibră optică a crescut de-a lungul anului trecut la 41.5% din totalul vânzărilor în România, fapt influenţat de cererea în creştere pentru conexiuni de mare capacitate şi orientarea operatorilor şi a companiilor pe asigurarea calităţii şi fiabilităţii reţelelor. R&M a cunoscut un succes important pe segmentul Telecom. Fiber-To-The-Home şi Fiber-To-The-Building sunt aplicaţii susţinute în mod curent prin activitatea biroului de la Bucureşti, în colaborare cu parteneri din întreaga ţară.

Misiunea R&M este de a dezvolta şi realiza produse care să asigure maximum de securitate reţelelor de comunicaţii. Conform unui studiu Gartner, 50% din problemele reţelelor au legătură cu nivelul fizic al acestora. Chiar dacă reprezintă un procent de aproximativ 7% din investiţia într-o reţea informatică, nivelul fizic al acesteia are totodată cel mai mare ciclu de viaţă, fiind în jur de 10 ani.

Perspectivele serviciilor Triple Play sunt atractive deopotrivă pentru furnizori, cât şi pentru abonaţi. Convergenţa telefonie-Internet-televiziune, devenită un «must have» ale ofertelor comerciale actuale, trebuie susţinută de infrastructura de comunicaţii. Importanţa nivelului fizic al reţelelor este dată de calitatea soluţiilor adoptate, are corespondent în calitatea serviciilor susţinute şi implicit în activitatea operatorilor pe piaţă.

Disponibilitatea la scară largă a pachetelor multi-play vor genera cereri în zona rezidenţială pentru soluţii de cablare multimedia. Abonaţii vor urmări distribuţia serviciilor în interiorul caselor şi al apartamentelor. R&M urmăreşte continuitatea acestui proces, răspunzând şi în sectorul rezidenţial cu portofoliu complet de produse şi soluţii de cablare.

Despre Thinker Media

Compania R&M (Reichle & De-Massari, www.rdm.com) valorifică o experienţă de peste 44 de ani pe piaţa IT&C şi îşi concentrează activitatea pe dezvoltarea şi producţia soluţiilor pasive pentru nivelul fizic al reţelelor de comunicaţii. Produsele de excepţie din domeniul conecticii de cupru şi fibră optică i-au adus companiei reputaţia de lider în clasa echipamentelor premium, care adaugă valoare reţelelor performante. R&M are tradiţie în generarea de noi standarde în domeniul modularităţii, al simplităţii în instalare şi în mentenanţă.

În 2007 R&M a înregistrat o creştere anuală a vânzărilor de 23%, totalizând 241 de milioane CHF (150 milioane de Euro). Din ianuarie 2006, producătorul elveţian este prezent pe piaţa românească la nivel de reprezentanţă.

Pentru informatii suplimentare, vă invităm să accesaţi site-ul global www.rdm.com.
Ionut Paraschiv
Thinker Media
http://www.medialook.ro
pr@medialook.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/thinker-media/r-m-si-a-dublat-cifra-de-vanzari-in-ultimii-cinci-ani