Third-Line Forcing

Definitie Third-Line Forcing

Un acord in care fabricantul vinde produsul unei persoane care o va re-vinde, cu conditia ca acea persoana sa cumpere si un alt produs de la un alt producator (nominalizat). Third-Line Forcing este de obicei ilegal dupa Actul Practicilor de Vanzari.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Third-Line Forcing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Third-Line Forcing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Third-Line Forcing. Definitiile termenilor despre Third-Line Forcing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Third-Line Forcing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Third-Line Forcing.