Timbre comerciale

Definitie Timbre comerciale

Sistem de promovare a produselor la locul vanzarii, care consta in oferirea de catre comerciant a unor bonuri valorice, ce se ofera clientilor in momentul achitarii produselor cumparate, la magazin (la casele de marcat). Ele se distribuie fiecarui cumparator in echivalentul unor sume ce corespund cu aproximativ 10% din valoarea marfurilor cumparate. Timbrele comerciale se lipesc pe pagina unui catalog, si se pot schimba cu o gama larga de articole (prezentate in catalog) la un centru de rascumparare.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Timbre comerciale? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Timbre comerciale.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Timbre comerciale. Definitiile termenilor despre Timbre comerciale cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Timbre comerciale, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Timbre comerciale.