Tinta de piata

Definitie Tinta de piata

O piata, un segment de piata sau un grup de persoane (fizice sau morale) care face obiect al unei actiuni comerciale (i se propune un anumit produs) sau de comunicare (persoanele vizate de o actiune promotionala). Acest grup este definit pe baza unor criterii de segmentare: varsta, profesie, categorie sociala, nivelul venitului, criterii de comportament, stil de viata etc. V. piata-tinta. Obiectiv la care se tinde intr-o negociere de afaceri (engl. - aim, goal).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Tinta de piata? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Tinta de piata.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Tinta de piata. Definitiile termenilor despre Tinta de piata cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Tinta de piata, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Tinta de piata.