Top-Down Approach to Promotion Budgeting

Definitie Top-Down Approach to Promotion Budgeting

O abordare a impartirii bugetului pentru promovare in care suma ce urmeaza a fi cheltuita pentru promotii este stabilita de managementul senior cu aport minim din partea subordonatilor.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Top-Down Approach to Promotion Budgeting? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Top-Down Approach to Promotion Budgeting.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Top-Down Approach to Promotion Budgeting. Definitiile termenilor despre Top-Down Approach to Promotion Budgeting cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Top-Down Approach to Promotion Budgeting, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Top-Down Approach to Promotion Budgeting.