Bursa de Reclamă adaugă în portofoliu trei site-uri importante din domeniul medical: PaginaMedicala, PaginaFarmacistilor şi Doctor.ro

BUCURESTI - 30 mai 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate, Sanatate, Internet

Advertiserii care vor să creeze campanii de comunicare online în domeniul medical pot să livreze bannere cu ajutorul tehnologiei Bursei de Reclamă şi pe site-urile: www.paginamedicala.ro, www.paginafarmacistilor.ro şi www.doctor.ro.

Clienţii pot comanda campanii de comunicare online direct prin Bursa de Reclamă, având astfel posibilitatea de a-şi transmite mesajele publicitare către specialiştii din domeniu printr-un sistem eficient de targetare.

Agenţiile pot implementa campanii online prin intermediul agenţiei de publicitate Digital Ads care, de asemenea, foloseşte tehnologia Bursei de Reclamă.

Publisherii pun la dispoziţia Advertiserilor următoarele modalităţi de promovare:

    Spaţii de reclamă de tip leaderboard, square, skyscraper, ladder;Spaţii de reclamă în secţiuni precum: Ştiri, Evenimente, Comunitate, Anunţuri, Jobs, Video;Inserţii de bannere în newsletterele trimise către 6000 de profesionişti din domeniul medical;Anunţuri text personalizate;

PaginaMedicala.ro (www.paginamedicala.ro) reprezintă comunitatea profesioniştilor din domeniul sănătăţii, în prezent fiind înregistraţi peste 26 000 de membri. Site-ul oferă servicii specializate precum: înscrieri la evenimente medicale, cursuri EMC online, magazin online, oferte de locuri de muncă pentru specialiştii din sănătate, ştiri şi noutăţi medicale. Numărul de unici în perioada aprilie-mai, conform Google Analytics, a atins cifra de 202 923, afişările din această perioadă au ajuns la 562 000, iar timpul mediu pe care un vizitator îl petrece pe site este de aproximativ 2 min.

PaginaFarmacistilor.ro (www.paginafarmacistilor.ro) se adresează farmaciştilor şi asistenţilor de farmacie precum şi studenţilor de la această specialitate. Site-ul reprezintă o comunitate virtuală cu 2 860 de membri din domeniul farmaceutic, care au acces la: ştiri, evenimente, video, joburi, medicamente, pagini farmacii şi servicii premium: magazin online gratuit pentru farmacişti; profil de companie. Conform Google Analytics, în perioada aprilie-mai, pe site au intrat 32 400 de vizitatori unici, numărul de afişări fiind de 105 000, iar timpul mediu petrecut de aceştia a fost de aproximativ 3 min.

Proiectul Doctor.ro (www.doctor.ro) reprezintă platforma de programări online la medic. Site-ul facilitează accesul pacienţilor la medic şi la tratamente specializate. În prezent, comunitatea de pacienţi din Doctor.ro a atins cifra de 5500, iar numărul de programări realizate depăşeşte 570. În perioada aprilie-mai s-au înregistrat conform Google Analytics 29 800 unici şi 125 000 afişări, iar timpul mediu petrecut pe site a fost de aproximativ 7 minute.

Bursa de Reclamă recomandă toate cele trei site-uri Advertiserilor care vor să comunice lansarea unor produse sau servicii noi, astfel încât mesajele să ajungă  la publicul direct interesat de domeniu. În acest mod asiguraţi un impact ridicat campaniilor dumneavoastră de comunicare online.

 

Despre Webergate

S.C.Webergate S.R.L. este o companie care dezvoltă proiecte online, adresate unor publicuri specializate (medici, farmacişti etc.). În portofoliul companiei se află proiecte de succes din domeniul sănătăţii, precum: www.paginamedicala.ro (comunitatea medicală online, site dedicat specialiştilor din domeniul medical), www.paginafarmacistilor.ro (comunitatea online a farmaciştilor, proiect dedicat profesioniştilor din domeniul farmaceutic) şi www.doctor.ro (prin care se facilitează accesul pacienţilor din România la medici, printr-un sistem integrat de programări online).

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tradeads-interactive-srl/bursa-de-reclam-adaug-n-portofoliu-trei-site-uri-importante-din-domeniul-medical-paginamedicala-paginafarmacistilor-i-doctor-ro