Sales Force Monitoring - eficienta maxima in utilizarea timpului echipei de vanzari

BUCURESTI - 24 octombrie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Banci / Asigurari, Logistica/Transport

TWEENCALL lanseaza in 24 Octombrie serviciul Sales Force Monitoring - solutie de optimizare a eforturilor de vanzare, dedicata managerilor de vanzari care vor sa obtina maximul de eficienta din partea echipelor lor de vanzatori.

Sales Force Monitoring se adreseaza Managerilor de Vanzari si Marketing oferindu-le un instrument simplu de utilizat pentru a creste numarul de vanzari, a scurta procesul de vanzare si pentru a masura direct gradul de satisfactie al clientilor fata de experienta oferita de companie.

Sales Force Monitoring

Sales Force Monitoring

 Sa facem impreuna un calcul: Un agent de vanzari costa in jur de 2000 euro (salariu, taxe, masina, telefon, internet mobil, etc). si are in cel mai bun caz 2 intalniri pe zi cu clienti noi - maxim 40 pe luna, Adica o intalnire costa circa 50 euro. Asta fara sa socotesc si costurile de marketing ca sa obtin acea intalnire. Astfel o intalnire costa 70-80 euro. Nu credeti ca merita sa platesc 1 euro pentru a ma asigura ca experienta livrata la prima intalnire este ceea ce imi doresc?  

Bogdan Manolache, CEO TWEENCALL

Sales Force Monitoring permite managerilor de vanzari si marketing sa identifice cu precizie punctele slabe ale procesului de vanzare si astfel sa poata lua deciziile corecte in ceea ce priveste optimizarea acestuia.

Prin utilizarea serviciului Sales Force Monitoring se obtin rapoarte detaliate la nivel de agent si/sau echipa de vanzare despre:

- numarul de intalniri per agent

- numarul de intalniri reprogramate si motivele reprogramarii

- timpul necesar pentru inchiderea unei vanzari

- numarul de vizite necesare pentru inchiderea unui vanzari

- numarul de vizite per client

- durata procesului de vanzare/echipa/agent si /sau per serviciu/produs

- feedback legat de relatia client - companie

- feedback legat de calitatea produselor/serviciilor

- gradul de satisfactie al clientilor/prospectilor fata de procesul de vanzare.

Sales Force Monitoring ofera:

- Cresterea vanzarilor prin cresterea numarului de clienti sau prospecti "atinsi" de echipa de vanzari.

- Scaderea costului per vanzare prin optimizarea procesului de vanzare

- Generarea de venituri suplimentare prin incurajarea vanzarilor de tip upsell si cross sell

- Cresterea loialitatii clientilor, ceea ce conduce la o crestere a profitabilitatii (clientul repeta o experienta pozitiva)

Sales Force Monitoring poate fi achizitionat atat individual cat si in combinatie cu alte servicii TWEENCALL cum ar fi: Construire a bazelor de date, CRM, Generare de lead-uri si stabilire de intalniri, Customer Satisfaction Surveys sau chiar Collection.

Despre TWEENCALL

TWEENCALL este o companie infiintata in anul 2005 de catre un grup de intreprinzatori romani, din dorinta de a oferi companiilor din Romania o solutie inovativa pentru a costrui o relatie de durata si profitabila cu clientii lor.
TWEENCALL este o companie care activeaza in domeniul serviciilor de Call Center si BPO, isi propune obiective indraznete dar tangibile si isi bazeaza intreaga activitate pe capacitatea de a oferi clientilor o experienta memorabila in fiecare zi, cu fiecare ocazie.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tweencall/sales-force-monitoring-eficienta-maxima-in-utilizarea-timpului-echipei-de-vanzari