Agentia United Communications scoate oamenii de PR la lumina

BUCURESTI - 27 iunie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

6769-concept-praward.jpg

Agentia United Communications a dezvoltat pentru Fundatia Forum for International Communications o campanie de imagine pentru competitia Romanian Public Relations Award 2005, cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii.

Campania de promovare a evenimentului are la baza un nou concept de creatie intitulat „O data pe an oamenii de PR ies la lumina” si se adreseaza specialistilor si companiilor care desfasoara campanii si activitati de relatii publice si comunicare.
Conceptul de creatie se refera la oamenii de PR care lucreaza in spatele programelor sau persoanelor pe care le reprezinta, iar cu ocazia acestui eveniment acesti oameni ies in lumina reflectoarelor, valoarea muncii lor fiind recunoscuta de catre personalitati din domeniu. Noul concept de creatie se va regasi in toate materialele de promovare ale evenimentului: afis, macheta de presa, brosuri, etc.
Ca partener al Romanian Public Relations Award 2005, agentia United Communications va acorda un premiu special la ceremonia de premiere „PR Gala Night”.

Domnul Thomas Achelis, presedintele fundatiei Forum for International Communications a declarat : „Romanian Public Relations Award – aflat la a treia editie – devine elementul cheie in industria comunicarii. Organizarea unei asemenea competitii, precum si a celor cinci zile ale congresului din luna noiembrie, necesita un anumit nivel de profesionalism. Suntem incantati sa beneficiem de competenta si creativitatea echipei de la United Communications, pentru promovarea ideilor noastre si pentru a realiza un PR vital pentru campaniile de relatii publice. Colaborarea vine sa sustina ideea, ca relatiile publice si advertisingul sunt parteneri in aceeasi barca, iar o activitate de succes le necesita pe amandoua.”

Dan Cirstea, Managing Partner al agentiei United Communications a declarat: „ Am fost placut impresionati de evenimentul de anul trecut si am decis ca anul acesta sa contribuim la promovarea evenimentului Romanian Public Relations Award. Speram ca oamenii de marketing si publicitate, sa acorde un rol mai important relatiilor publice in campaniile pe care le desfasoara, urmand exemplul unor companii de renume cum ar fi Connex, Medicover sau altele care dezvolta programe coerente de PR.”
Din echipa agentiei care coordoneaza proiectul fac parte: Tudor Jelescu – Creative Director si Claudia Cioc – Group Account Manager.

Despre united

Romanian Public Relations Award este un eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii si isi propune sa promoveze valorile acestei profesii in Romania. Competitia a fost creata in anul 2003 de catre fundatia Forum for International Communications si beneficiaza de sprijinul unor organizatii de prestigiu precum Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Confederatia Europeana de Relatii Publice (CERP), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Academia Europeana de Relatii Publice (EAPR) si Camera de Comert si Industrie a Romaniei si municipiului Bucuresti. www.praward.ro

United Communications este o agentie de publicitate full-service independenta care si-a inceput activitatea pe piata de publicitate din Romania in anul 2000. Printre clientii agentiei United Communications se numara: Medicover, Jacuzzi, Konica Minolta, F. Hoffmann La Roche, Aedificia, Marriott, International House. www.unitedcom.org.


Silvia Nemes
PR Account Manager United Communications
silvia.nemes@unitedcom.org

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/united/agentia-united-communications-scoate-oamenii-de-pr-la-lumina