Copiii cu perspectiva au o sansa in plus cu International House

BUCURESTI - 27 ianuarie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agentia United Communications a realizat saptamana trecuta pentru International House o campanie ce promoveaza cursurile de engleza pentru copii. Conceptul campaniei este „Copiii care stiu engleza au o sansa in plus in viitoarea cariera”.

Copiii cu perspectiva au o sansa in plus cu International House

Spotul radio de 30” creat pentru International House este un dialog demonstrativ intre invatatoare si elevii sai. Daca micutii Vladut si Tudor raman la clasicele optiuni doctor si inginer, Andreea, personajul principal, isi declara raspicat aspiratiile profesionale intr-o engleza „de invidiat”.

Campania se desfasoara in perioada 24 ianuarie - 28 ianuarie 2005 pe statiile radio Kiss FM, Europa FM si Radio Guerilla.

Echipa de creatie din partea agentiei United Communications care a lucrat la realizarea acestui spot sunt: Dan Cirstea – Strategic Planner, Tudor Jelescu – Creative Director si Ema Ionescu – Copywriter, iar casa de productie cu care s-a lucrat a fost Yama Studio.

Mihai Laurentiu Ganj, Managing Director International House, a declarat: “Spotul creat de United Communications, agentia cu care lucram de mai bine de 3 ani, surprinde in mod inedit si amuzant mesajul campaniei International House. Fetita care isi doreste sa devina “CEO in a big multinational company” este un exemplu de ambitie puternica pe care un parinte si-ar dori sa-l transmita copiilor sai. Ne dorim ca acest spot sa aduca recunoasterea pozitiei de lider al cursurilor de engleza pentru afaceri detinut de International House pe piata romaneasca si lansarea cu succes a cursurilor de engleza pentru copii.”

Ema Ionescu a declarat la finalizarea inregistrarilor: „Andra Margineanu (alias Andreea), fetita cu perspectiva, a fost senzatia spotului. Talentul ei deosebit ne-a determinat sa modificam ad-hoc structura initiala a scriptului, oferindu-i Andrei tusa finala. Asa speram ca mesajul nostru sa ajunga mai usor la parintii ce doresc pentru copiii lor o cariera, un viitor mai bun. Si ce parinte nu-si doreste acest lucru?!”

International House este liderul pietei de cursuri de engleza pentru afaceri din Romania. Reteaua International House cuprinde 125 centre de pregatire in 35 de tari si are ca misiune imbunatatirea standardelor de predare a limbilor straine oriunde in lume. Mai bine de 150.000 oameni din intreaga lume urmeaza anual aceste cursuri si peste 60 de companii multinationale din Romania le folosesc cu incredere.

Despre united

United Communications este o agentie de publicitate full-service si independenta care si-a inceput activitatea pe piata de publicitate din Romania in anul 2000. Printre clientii agentiei United Communications se numara: Medicover, Jacuzzi, Konica, Aedificia Carpati, Marriott, Hoffmann La Roche.
Razvan Durlan
PR Account Manager
United Communications
12 V. Streinu Entr. #3, Buc.
T/F +40 21 252 47 04

razvan.durlan@unitedcom.org

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/united/copiii-cu-perspectiva-au-o-sansa-in-plus-cu-international-house