Utopium Advertising - Bani, Gloanţe şi Plăcinte în noua campanie Proges

Oradea - 31 iulie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Utopium Advertising a realizat cea mai nouă campanie a reţelei internaţionale de magazine pentru amenajări interioare Proges.
Campania cuprinde un Spot TV, un Ad de Presă şi OOH. Filmările spotului TV au fost realizate în România într-o coproducţie româno-spaniolă.

'În luna mai ne-am intâlnit cu clientul în Viena la o discuţie 'amicală' despre noua campanie Proges din vară. Clientul îşi dorea ceva spectaculos care să rupă într-un fel sau altul calupul publicitar. Aveam la dispoziţie un buget nu tocmai hollywoodian dar cu aşteptări mari iar timpul scurt ne presa. Împreună cu echipa de creaţie, Cristian Ungur, Creative Director şi Gabriel Porfire, Art Director, am învârtit brieful pe toate părţile. Conţinea cuvinte de genul: cinematic, activ, diferit, relevant, spectaculos. După multe idei, schiţe şi soluţii care seara păreau excelente iar dimineaţa jalnice, am ajuns la ideea jafului unei bănci pentru a avea bani să îţi amenajezi casa. Jaful unei bănci implică însă sume mari de bani - în directă contradicţie cu brieful din care trebuia sa reiasă preţul mic de la Proges. În acest context, am introdus placintăria în traseul jefuitorilor către bancă şi sloganul: 'Nu e nevoie să jefuieşti o bancă pentru a-ţi amenaja casa, e suficient o plăcintărie!'. Am fost foarte atenţi atât la slogan cât şi la filmare să nu încălcăm vreo regulă CNA! La finalul prezentării storyboardului către client am văzut un zâmbet de mulţumire şi atunci am ştiut că am dat lovitura!' Mihai Cristian Pop - Managing Partner
 
'Rollin Film a venit cu o propunere foarte interesantă în ceea ce priveşte regia. Eduardo Vasquez - regie şi Baltasar Yebra - director of photography, au fost două dintre atuurile care au înclinat balanţa în cadrul pitch-ului în favoarea Rollin Film. Am văzut că Eduardo a înţeles din prima ce aşteptări avem şi viziunea pe care ne-a prezentat-o s-a potrivit ca o mănuşă. Am ajuns să ne întrebăm, la un moment dat, dacă filmăm un spot TV sau un trailer de film. Mi-a fost destul de clar că spotul va ieşi în evidenţă din calupul de publicitate când am văzut mulţimea de spectatori din Piaţa Victoriei. Nu în fiecare zi îi vezi pe baieţii de la Cassa Loco fluturând nişte arme prin centrul Bucureştiului.' Cristian Ungur - Creative Director
 
'Rezultatele campaniei s-au văzut încă de la primele difuzări, fapt care ne-a confirmat că Utopium a ales o direcţie foarte bună de promovare. A doua zi după începerea campaniei intrau clienţii în magazinele noastre şi spuneau: 'Am venit să vedem ce mai împuşcaţi pe aici!' La nici 2 săptămâni de la lansarea campaniei, Proges a atins un prag istoric de vânzări!' Annamaria Anton-Bakó , Marketing Manager, Proges.
 
Campania se desfăşoară în media naţională şi regională pe canalele TV, în ziare, OOH şi revistele de profil. Valoarea la rate card a campaniei Proges din această vară depăşeşte suma de 1 milion Euro.
 
Utopium Advertising dezvoltă servicii la nivel local şi internaţional de cercetare, planning, creaţie şi media. Rezultatele campaniilor şi premiile internaţionale pentru creaţie confirmă faptul că Utopium este o agenţie de publicitate care promovează direcţia strategiei eficiente bazată pe creativitate. Clienţi Utopium: Kronotex Germania, Benq Austria, Procter & Gamble, Porto Petrol, HVB, Proges, ABARO.

Info suplimentare:

Mihai Cristian Pop - Managing Partner
E-mail: mihai.pop@utopium.ro

Cristian Ungur - Creative Director
E-mail: cristian.ungur@utopium.ro

Utopium Advertising
Tel/Fax: 0259-415276

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/utopium2/utopium-advertising-bani-gloante-si-placinte-in-noua-campanie-proges