Value Pricing

Definitie Value Pricing

Abordare de stabilire a pretului pentru bunurile sau serviciile oferite de o firma care are la baza previziunea companiei asupra celei mai inalte valori pe care consumatorul o poate acorda produsului adica, suma pe care consumatorul este dispus sa o ofere. Vezi Competition-Oriented Pricing (stabilirea pretului orientata pe competitie) Cost-Plus Pricing (stabilirea pretului bazata pe adaugarea de valoare la costul de productie) Target Return Pricing (stabilirea pretlui bazata pe feedback-ul segmentlui vizat).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Value Pricing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Value Pricing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Value Pricing. Definitiile termenilor despre Value Pricing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Value Pricing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Value Pricing.