Vanzare la pretul producatorului

Definitie Vanzare la pretul producatorului

Practica comerciala constand intr-un pret special practicat de un distribuitor, o perioada limitata de timp, fata de pretul de referinta al produsului (costul de achizitie, la care se adauga costul transportului, TVA). Actiunea are un caracter exceptional, iar eficacitatea depinde de atractivitatea pretului promotional (trebuie subliniata importanta economiei realizate de client), de credibilitatea marcii si amploarea campaniei de comunicare pusa in practica (presa cotidiana, radio local, afisaj, vitrina, PLV). Obiectiv: atragerea clientilor ocazionali, retinerea clientilor marcii, zapping in defavoarea altor marci, achizitia dintr-un nou raion, stocare la consumator. Exemplu: marcile unui producator de lactate sunt oferite la pret de fabrica, timp de o saptamana, intr-un supermarket sau 200 de produse sunt oferite la  pret de fabrica, timp de 10 zile etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Vanzare la pretul producatorului? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Vanzare la pretul producatorului.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Vanzare la pretul producatorului. Definitiile termenilor despre Vanzare la pretul producatorului cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Vanzare la pretul producatorului, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Vanzare la pretul producatorului.