Vanzare prin corespondenta

Definitie Vanzare prin corespondenta

Tehnica de vanzare (practicata inca de la 1886, la Chicago, de Richard Warren Sears), ce se caracterizeaza prin absenta contactului direct intre vanzator si cumparator. Transmiterea comenzii se poate face printr-un suport tiparit (un anunt de presa sau o scrisoare de vanzari, un prospect promotional, un pliant, o brosura sau un catalog de produse, un formular si un plic de raspuns etc), dar si prin telefon, fax, Minitel (in Franta), TV sau Internet. Expedierea articolelor (in cea mai mare parte, textile) se face direct la domiciliul cumparatorului (sau instructuri intermediare). Necesita o buna organizare a sistemului de livrare, gestionarii stocurilor, pregatirii comenzilor etc. Exemple: Quelle, Otto Versand, Neckermann (in Germania - lider european in domeniu) La Redoute, Les 3 Suisses, Camif, Yves Rocher (in Franta).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Vanzare prin corespondenta? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Vanzare prin corespondenta.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Vanzare prin corespondenta. Definitiile termenilor despre Vanzare prin corespondenta cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Vanzare prin corespondenta, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Vanzare prin corespondenta.