Vanzare prin posta

Definitie Vanzare prin posta

In VPC, canal de distributie la distanta in care, atat transmiterea mesajului promotional (tiparit), cat si a ofertei comerciale se face prin intermediul postei - mesajul este personalizat, iar segmentul-tinta poate fi identificat cu precizie. Aceasta operatiune include, in general, mai multe elemente: o scrisoare, o comanda, un plic de raspuns (timbrat), un pliant (sau o brosura) de informare s.a. In marketing direct este unul din principalele canale utilizate - cu care, adesea, se confunda.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Vanzare prin posta? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Vanzare prin posta.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Vanzare prin posta. Definitiile termenilor despre Vanzare prin posta cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Vanzare prin posta, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Vanzare prin posta.