Vendor Analysis

Definitie Vendor Analysis

Ierarhizarea facuta de o organizatie-client a tuturor posibililor furnizori ai unui produs, cu scopul de a-l alege pe cel mai avantajos se mai numeste si Vendor Rating. Vezi Value Analysis.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Vendor Analysis? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Vendor Analysis.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Vendor Analysis. Definitiile termenilor despre Vendor Analysis cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Vendor Analysis, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Vendor Analysis.