INSTALATIE DE PRODUCERE A HIDROGENULUI

BUCURESTI - 15 mai 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Auto

pentru a economisi consumul de carburant al masinilor

instalatii hidrogen

instalatii hidrogen

 pentru a economisi consumul de carburant al masinilor 

oscarb

BENEFICII

 

Nici un motor cu ardere internă nu arde complet combustibilul (benzină, motorină, GPL) și acesta este principalul motiv al poluării. Din acest motiv, ne străduim să folosim instalatii de înaltă calitate, realizate cu cele mai bune materiale, care sunt capabile să separe complet apa în cele doua parti ale sale hidrogen și oxigen pentru a oferi producția maximă de hidrogen pur si reducerea deșeurilor. Acest lucru a fost realizat prin intermediul unui cuplaj corespunzător al plăcilor, izolarea și configurația corectă a garniturilor în fiecare celulă a aparatului.

Hidrogenul pur, în formă gazoasă este transmis direct în camera de combustie accelerand arderea completă a benzinei.

 

Care sunt avantajele utilizării separatorului de celule de hidrogen pur în motorul masinii dumneavoastra ?

1. Imbunatateste viteza de ardere, ajută la limitarea noilor deșeuri de carbon și ajută la eliminarea depunerilor mai vechi. Acest lucru duce la menținerea supapelor si pistoanelor curate și reduce fenomenele de tip proasta sincronizare și abraziune.

2. Reduce zgomotul motorului, si emisiile de hidrocarburi. Confirmat direct prin controalele noastre, putem vedea clar diferențele de poluanți, înainte și după aplicarea aparatului.3. Economie de combustibil de cel puțin 25% si până la 50%, creșterea în putere și emisii reduse cu până la 80%.

4. Sistemul de producție de hidrogen (catalizator), crește și optimizează arderea. Hidrogenul nu este păstrat ci produs și consumat imediat.

5. Poate fi utilizat pentru toate tipurile de vehicule cu motoare cu combustie internă, indiferent de combustibilul primar (benzină, motorină, gaz).

H2O SISTEMUL CU  HIDROGEN protejaza mediul ambient si respecta natura

 

Gazele de esapament și substanțele nocive

Emisia de substanțe periculoase este semnificativ redusă în comparație cu emisiile totale ale unui motor modern. Cea mai mare parte a gazului de eșapament este constituit din azot, apă și dioxid de carbon. Termenul „gaze de eșapament“ a devenit de uz comun în domeniul motoarelor cu ardere internă. Gazul de eșapament al motorului conține substanțe periculoase pentru oameni și mediu, cum ar fi monoxidul de carbon (CO), hidrocarburi nearse (HC) și oxizi de azot (NOx).

In cazul utilizarii instalatiei de producere a hidrogenului aceste substanțe nocive reprezintă un procent foarte mic în comparație cu emisiile totale ale unui motor modern: numai 1,1% în motoarele cu benzină și 0,2% la motoarele diesel. In cazul utilizarii instalatiei de producere a hidrogenului, cea mai mare parte a gazului de eșapament este constituit din azot, apă și dioxid de carbon.

Monoxidul de carbon este un lichid incolor, inodor și fără gust. Legătura dintre carbon și oxigen este formata ca urmare a arderii incomplete a carbonului conținut în combustibil și este foarte toxic la inhalare. Dupa ce este inhalat ajunge în fluxul sanguin,  impiedica oxigenul sa ajunga la celule roșii din sânge. Dintr-o concentrație de monoxid de carbon de 1,28% în aer , poate surveni moartea prin sufocare în 1-2 minute. La motoarele diesel substanțele nocive reprezintă o parte foarte mică din totalul emisiilor, doar 0,2%. Cea mai mare parte a gazului de eșapament la aceste motoare constă din azot, apă, oxigen si monoxid de carbon. O concentrație cuprinsă între 150 și 300 ppm provoacă greață, amețeli și vărsături. De la 400 ppm apar  stari de inconștiență, leziuni ale creierului sau chiar moartea. Adulții sănătoși pot tolera până la 50 ppm de CO, pentru o perioadă de timp, dar copiii și suferinzii pot întâmpina probleme încă de la această valoare.

 

Hidrocarburile nearse sunt compuși chimici care constau in carbon (C) și hidrogen (H). Ele sunt prezente în cantități mari în petrol, gaze naturale și cărbune, si au funcția de „containere de energie“. Unii compuși pe bază de hidrocarburi sunt cancerigeni. Sub influența razelor solare, hidrogenul și oxizii de azot reacționează cu ozonul. În straturile inferioare ale atmosferei aceasta substanță periculoasă irita membranele mucoase, provoacă dureri de cap și greață. Din 1995, ozonul este considerat „cancerigen“ O concentrație mare de ozon în aer provoacă, de asemenea, deteriorarea gravă a vegetației.

 Oxizii de azot sunt oxizii gazoși de azot (N). Ele sunt abreviate NOx, deoarece ele există sub formă de diferiți compuși: N2O, NO, N2O3, NO2, etc. Ei fac parte (chiar și sub formă de ceață) din acizi care irita membranele mucoase și pot provoca leziuni pulmonare. Singura excepție este oxidul de azot (N2O), cunoscut sub numele de „gaz ilariant“. Este un gaz cu efect de seră care deteriorează stratul protector de ozon în partile superioare ale atmosferei

 

REDUCEREA CONSUMULUI DE COMBUSTIBIL in diferite zone

      -    In zona urbana, de la 15% la 20%

-       In afara localitatilor la o viteza de croaziera de 90/100 km / h, de la 20% la 50%

-       Pe autostrada la o viteza de croaziera de 120/140 Km / h, de la 20% la 35%

 

Tipuri de economii:

-       Automobile 20% -50%

-       Furgonete, tractoare 15% -30%

-       Masini grele, bărci, boilere 8-20%

PRINCIPALELE AVANTAJE ALE FOLOSIRII SISTEMULUI DE PRODUCERE A HIDROGENULUI:

 

 • Economisire combustibil

 • Reducerea poluării

 • Plus de putere motorului

 • Este ideal pentru orice motor cu ardere internă, motorină, benzină și GPL

 • Este ideal pentru autoturisme, jeep-uri, SUV-uri, autobuze, camioane si barci

 • Ocupa puțin spațiu, putand fi instalat pe orice mașină

 • Bnefciaza de certificate CEE.

 • Garantie: 24 luni

 • Sunt construite din oțel inoxidabil 316L reală, oțel folosit pentru durabilitatea lui  pe termen lung

 • Este singurul model la care sunt folosite mai multe garnituri din neopropen pentru o  sigilare ermetica și etanșa

ASPECTE NORMATIVE

 În ceea ce privește un aspect important al acestei aplicații tehnologice, instalarea kit-ului de producere a hidrogenului nu necesită omologare. Acestea pot fi instalate in  siguranta și conform Directivei 2007/46 / CE care a stabilit norme armonizate privind construcția de autovehicule, în scopul de a asigura buna funcționare a piața internă și, în același timp, un nivel ridicat de protecție a siguranței publice și a mediului.