Ce faci ca sa-ti pastrezi clientii?

BUCURESTI - 18 februarie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Afla care sunt principalele motive de pierdere a clientilor, si cum poti sa oferi mereu servicii exceptionale, la cursul deschis de Customer Service, Bucuresti 18 – 19 martie.

Motive de pierdere a clientilor:
- 1% mor;
- 3% isi muta domiciliul;
- 5 % sunt in cautare de alternative (concurenta) si dezvolta treptat alte relatii de business;
- 9 % fac un parteneriat cu concurenta directa;
- 14% sunt nemultumiti de serviciile voastre;
- 68% sunt nemultumiti de modul in care au fost tratati.
Vision Consulting te invita sa iei parte la cursul de Customer Service si sa inveti astfel cum sa comunici in mod eficient cu clientii tai. Obiectivul principal? Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.

Detalii si inscriere pe http://visionconsulting.ro/Info/98/Customer+Service

Despre vision consulting

VISION CONSULTING


VISION CONSULTING
Adresa: Strada Doamnei, nr 14-16, corp C, sector 3, Bucuresti
Tel: 021 310 86 80
Email: office@visionconsulting.ro
Web: www.visionconsulting.ro


stavre.geanini@visionconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vision-consulting1/ce-faci-ca-sa-ti-pastrezi-clientii