Campania promotionala “CokeLive Peninsula 2009” aduce premii de 15 milioane de minute clientilor Vodafone

BUCURESTI - 22 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Vodafone Romania ofera 150.000 de premii constand in cate 100 de minute gratuite in reteaua Vodafone, in cadrul campaniei promotionale “CokeLive Peninsula 2009”.

Organizata de Sistemul Coca-Cola Romania, in parteneriat cu Vodafone, campania promotionala „CokeLive Peninsula 2009” aduce sute de mii de premii, constand in minute gratuite in reteaua Vodafone, invitatii la „CokeLive Peninsula 2009” si iPod-uri nano.

Festivalul CokeLive Peninsula 2009 va avea loc intre 23 si 26 iulie 2009 in Complex Weekend din Targu Mures si va oferi experienta a 4 zile petrecute la intensitate maxima impreuna cu cei dragi si cu prieteni noi.

„Ne bucuram sa sustinem aceasta campanie, alaturi de partenerii nostri Sistemul Coca-Cola in Romania si sa oferim impreuna numeroase premii atractive si beneficii unice clientilor nostri. Fiecare dintre participantii la promotie are sansa de a deveni castigatorul unuia dintre cele 150.000 de premii constand in minute gratuite in reteaua Vodafone. Aceasta campanie este o noua initiativa prin care aducem brandul Vodafone mai aproape de clientii nostri”, a spus Karsten Wildberger, Chief Commercial Officer Consumer Unit, Vodafone Romania.

”Valorile brandului Coca-Cola vorbesc despre optimism, energie si pofta de viata. Din 2002, Coca-Cola ofera adolescentilor din Romania sansa de a se bucura de muzica live impreuna cu prietenii. CokeLive Peninsula 2009 va fi un eveniment pe gustul lor: mai mult decat un simplu festival de muzica, este o experienta in sine. Experienta este intr-adevar completa pentru ca le oferim si premii atractive in parteneriat cu Vodafone”, a declarat Dragos Militaru, Market Operations Director, Coca-Cola South & Eastern Europe.

Participantii la promotie au la dispozitie un mecanism simplu prin care pot castiga unul din premiile campaniei. Astfel, pana la 28 iunie 2009, acestia nu trebuie decat sa caute sticlele de Coca-Cola, Coca-Cola Zero sau Coca-Cola light de 0,5l, cu eticheta promotiei, si sa trimita codul inscriptionat sub capac, prin SMS la numarul 1884 (tarif standard) sau sa il inscrie pe site-ul campaniei, la www.coca-cola.ro.

La trei coduri trimise, fiecare participant la promotie primeste garantat 100 de minute gratuite in reteaua Vodafone, utilizabile de pe numere de telefon Vodafone. Minutele oferite sunt valabile 30 de zile calendaristice de la data la care au fost acordate. Un numar de telefon va putea beneficia o singura data de premiul oferit de Vodafone Romania.



* Detalii despre mecanismul campaniei “CokeLive Peninsula 2009”, precum si regulamentul promotiei sunt disponibile pe www.coca-cola.ro.

Despre Vodafone România

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.588.065 de clienti, la 31 martie 2009. Vodafone este cel mai mare grup international de telecomunicatii mobile din lume, cu divizii in 27 de tari si retele partenere in peste 40 de tari. La 31 martie 2009, Vodafone avea aproximativ 302 milioane de clienti in intreaga lume.
Felicia Candidatu
publicrelations_ro@vodafone.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vodafone-romania/campania-promotionala-cokelive-peninsula-2009-aduce-premii-de-15-milioane-de-minute-clientilor-vodafone