Aspectele care fac diferenta intre firmele de tractari auto

BUCURESTI - 7 iunie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Auto

Ca in orice alta situatie, serviciul de tractari auto nu trebuie sa fie ales la intamplare, ci persoana care apeleaza la o firma ce se ocupa de asistenta rutiera trebuie sa tina cont de toate detaliile aferente acestei decizii.

Tractari auto si asistenta rutiera

Tractari auto si asistenta rutiera

In mod natural, cel mai mic pret nu genereaza cele mai bune servicii, iar pentru ca autoturismul este un bun semnificativ in viata unei persoane, acesta trebuie sa fie lasat doar pe mana specialistilor.

Cu toate acestea, pentru o persoana care nu a mai avut contact cu domeniul de tractari auto si asistenta rutiera, alegerea companiei potrivite poate deveni o sarcina dificila, daca nu imposibila. Motivele sunt numeroase, insa aspectul determinant pentru soferii lipsiti de experienta se reflecta in competitia acerba din acest segment de servicii.

Pentru a va oferi un punct de plecare, specialistii Andreea Trans Company va detaliaza in randurile urmatoare cateva aspecte care fac diferenta intre companiile care ofera servicii de tractari, in capitala sau in orice alt oras mare al Romaniei.

Deplasarea optionala a unui mecanic la fata locului. O companie de tractari auto Bucuresti care doreste sa isi sprijine clientii le va pune acestora la dispozitie optiunea de a solicita si un mecanic pregatit sa depaneze autoturismul, care sa se deplaseze la fata locului alaturi de soferul autoutilitarei.

Desi constituie un serviciu limitat, caci mecanicul poate interveni pe cont propriu doar in cazul defectiunilor minore, este foarte important pentru dumneavoastra sa obtineti un sfat din partea unei terte persoane experimentate, mai ales daca nu v-ati mai confruntat cu astfel de probleme la nivelul autoturismului.

Autospeciale de ultima generatie. Echipamentele pe baza carora isi consolideaza activitatea firma respectiva sunt indispensabile pentru calitatea serviciilor primite. Astfel, autoutilitarele moderne ale unei companii de tractari trebuie sa fie prevazute cu un sistem de operare hidraulic, dar si cu unul sau doua motoare care sa faca fata sarcinilor grele, peste medie.

Prin intermediul acestor caracteristici, o autoutilitara de ultima generatie va reusi sa readuca in pozitie initiala autovehiculele rasturnate sau iesite in afara suprafetei carosabile, fiind totodata eficienta si in cazul in care este necesara descarcarea unor cantitati mari de marfuri dintr-un autovehicul deteriorat sau lovit.

Preturi corecte si transparente. Din cauza competitiei stabilite in mediul online si nu numai, unii operatori care se ocupa de asistenta rutiera a autovehiculelor sunt tentati sa promoveze tarife mult sub medie, doar pentru a atrage clienti noi. Totusi, asa cum probabil va asteptati, tarifele mult sub medie transmit, in cele mai multe cazuri, un semnal de alarma in privinta calitatii serviciilor de tractari sau transport auto.

Astfel, pentru a evita sa va gasiti in situatia de a va confrunta cu tarife suplimentare pentru o greutate mai mare a autoturismului, pentru asigurare sau pentru a putea insoti soferul la destinatie, incercati sa nu va lasati prinsi in capcana celui mai mic pret din mediul virtual. Desi sunt atractive, preturile de pana in 70 de lei detin costuri ascunse, pe care le veti afla la fata locului cand situatia nu mai poate fi remediata.

Acestea sunt doar trei dintre criteriile importante pe care trebuie sa le luati in considerare in momentul in care alegeti serviciile de tractari, urmatoarele fiind deslusite de specialistii comapaniei Andreea Trans Comany pe site-ul oficial: http://www.tractez-auto.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/webdesk-agency/aspectele-care-fac-diferenta-intre-firmele-de-tractari-auto