Cataloagele de produse online nu schimba sursa de achizitie

BUCURESTI - 11 ianuarie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Internet

La nivel mondial, cumparaturile de alimente online sunt defavorizate de preferintele consumatorului de rand pentru procurarea produselor direct din lanturile fizice ale supermarketurilor.

Revista Lidl de azi

Revista Lidl de azi

Experienta senzoriala pe care o promit rafturile din magazin reprezinta principalul motiv pentru care clientii nu se orienteaza catre ofertele magazinelor din mediul virtual, atunci cand vine vorba despre mancaruri sau despre consumabile.

Chiar daca internetul promite accesul rapid la o gama variata de produse alimentare, se pare ca un stand real cu mancaruri inspira mai multa incredere consumatorului obisnuit. Mai mult, specialistii si sociologii vorbesc despre un dezavantaj, pe care il reprezinta configuratia site-urilor dezvoltate pe aceasta nisa, deoarece nu isi prezinta produsele intr-un mod care sa le permita utilizatorilor un grad de accesibilitate mai mare. Nesiguranta utilizarii unui sistem online, simplificat sau nu, primeaza in comportamentul publicului tinta.

Cu toate acestea, exista un fenomen, care contrasteaza cu obiceiul descris. Desi cele mai multe persoane prefera sa isi procure mancarea si consumabilele dintr-un magazin fizic, cea mai mare parte din populatia cu acces la internet cauta si se informeaza din cataloage sau reviste de prezentare online, disponibile in meniul anumitor site-uri de specialitate.

Astfel, foarte multi utilizatori acceseaza diverse pagini web, care pun la dispozitie mai multe cataloage in format digital, ce promoveaza cele mai noi categorii de produse si cele mai bune oferte. Daca lanturile de magazine nu isi pot atrage clientii in zona cumparaturilor de bunuri alimentare direct de pe internet, atunci isi dezvolta o strategie de prezentare. Aceasta tendinta apare ca o necesitate a consumatorului obisnuit de a se informa rapid si de a compara cele mai bune preturi sau oferte.

Asadar, cei de la Catalog Supermarket au dezvoltat o sectiune de cataloage online pentru toti cei interesati de produsele actualizate din gama unuia dintre cele mai importante nume de supermarket de pe piata. Astfel, pagina care prezinta revista Lidl de azi pune la dispozitia clientilor o prezentare ampla a categoriilor de alimente si a bunurilor disponibile in stocul periodic. Reprezinta un mod eficient de a oferi consumatorului accesul la ofertele bisaptamanele ale magazinului.

Aceasta abordare a unui site care prezinta oferta Lidl favorizeaza fidelizarea clientilor si ofera incredere fata de brand. Utilizatorului i se ofera posibilitatea de a accesa rapid toata gama de produse noi intr-un timp scurt. Asadar, sunt preintampinate nevoile consumatorului obisnuit pentru noutate si ofera siguranta, deoarece brandul se pozitioneaza ca unul ce relationeaza cu proprii clienti.

Aceasta pagina de prezentare descrie gama de produse alimentare incluse in revista Lidl si cele mai recente oferte lansate. Mai mult, sunt prezentate si produse din zona de curatenie si de ingrijire personala, totul fiind practic organizat in functie de interesul utilizatorilor pentru anumite categorii de produse.

Prin urmare, urmarind felul in care evolueaza piata online in comparatie cu cea a supermarketurilor, se observa o tendinta a consumatorului obisnuit spre achizitia de produse direct din magazine. Cu toate acestea, se observa si interesul acestuia pentru a verifica ofertele online din marile centre comerciale precum Lidl.