Magnum pune la bătaie o vacanță de vis pentru utilizatorii Facebook

BUCURESTI - 30 iulie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

În perioada 14 iulie - 08 august 2010, brandul de înghețată Magnum, cuprins în portofoliul Algida, desfășoară un concurs special pentru membrii Facebook. Competiția “Câștigă un răsfăț regal cu Magnum!”oferă posibilitatea tuturor utilizatorilor de Facebook să câștige o vacanță de răsfăț regal la una dintre cele trei destinații: castelul Stonefield din Scoția, Ibiza sau Dubai.

Magnum pune la bătaie o vacanță de vis pentru utilizatorii Facebook

Magnum a început comunicarea în social media prin crearea paginii de Facebook “Magnum Răsfăț Regal”, care găzduiește informații, fotografii, evenimente și concursuri pentru utilizatorii de Facebook. Concursul pe Facebook este parte a campaniei globale Magnum, Royal Treatment.

Conceptul concursului “Câștigă un răsfăț regal cu Magnum!”, este de a oferi utilizatorilor șansa de a câștiga o excursie de vis la destinaţia care li se potriveşte cel mai bine, în funcţie de preferinţele fiecăruia, plus 500 de euro bani de buzunar. După ce participantul răspunde la câteva întrebări, aplicaţia îi spune care este vacanţa visurilor sale – răsfăț la castelul Stonefield din Scoția, distracție la Ibiza sau lux la Dubai – şi acesta intră în concurs alături de un prieten pentru a o câştiga. Castigă cuplul care obține cele mai multe voturi.

Pe lângă concursul “Câștigă un răsfăț regal cu Magnum”, utilizatorii găsesc pe pagina de Facebook informații despre cele trei destinații de vacanță propuse, insight-uri despre înghetațata Magnum, dar și un alt concurs prin care pot câștiga săptămânal un weekend în doi la Mamaia.
Conceptul campaniei a fost dezvoltat împreună cu agenția de publicitate Hippos, care s-a ocupat de crearea paginii „Magnum Răsfăț Regal”, realizarea aplicațiilor și activităților din pagină și de actualizarea continuă a acestora.

O zonă specială în pagina de Facebook este dedicată evenimentului “Magnumize Your Senses”, care se desfășoară între 21 iulie și 15 august la Grand Cafe Van Gogh, în centrul vechi al Bucureștiului. Participanții sunt invitați la o degustare inedită de îngheţată pe întuneric, într-o experiență unică semnată Magnum.

Până la sfârșitul verii, Magnum pregătește și alte surprize pentru utilizatorii de Facebook din România pe pagina “Magnum Răsfăț Regal”. Potrivit statisticilor Facebook, există la acest moment un număr de 1.392.080 de conturi create de români cu vârsta de peste 18 ani.

Echipa care se ocupă de dezvoltarea proiectului este formată din Ruslan Romaniuc (Brand Manager Mangnum) și Irina Urechean (Marketing Assistant Magnum) – din partea Unilever și Emanuel Clonda (Managing Partner), Irina Tudose (Account Manager), Martin-Emilian Balint (Creative Director), Alexandra Dobondi (Copywriter) și Marius Ghițoiu (Web Developer) – din partea Hippos.

Despre WEBSPOT Media

Magnum este cel mai mare brand de îngheţată din lume (din segmentul impuls). Învelişul bogat de ciocolată crocantă şi îngheţata de vanilie deosebit de cremoasă fac din Magnum îngheţata ideală. Reţeta de ciocolată este special concepută pentru a conferi un gust unic şi o experienţă crocantă. Îngheţata Magnum creează un adevărat ritual de consum ce implică toate simţurile, oferind plăcere maximă.
Hippos este o agenție de publicitate înființată în 2004. Agenția oferă servicii de creație, strategie, producție, media buying și servicii online – prin divizia interactivă Webspot.

CONTACT
Oana Brașoveanu
Client Service Director – HIPPOS
Tel: 0728.939.351

oana@hippos.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/webspot-media/magnum-pune-la-bataie-o-vacanta-de-vis-pentru-utilizatorii-facebook