Peste 45.000 de oameni au spus tuturor că violenţa domestică nu este poveste

BUCURESTI - 14 decembrie 2009

Comunicat tip General in ONG

Peste 45.000 de oameni au intrat pe site-ul www.nuepoveste.ro lansat de Fundaţia Sensiblu în cadrul campaniei V-Days 16 Zile Internaţionale de Activism Împotriva Violenţei asupra femeii pentru a schimba povestea cadru cu cadru.

Sub sloganul „Spune tuturor că violenţa domestică nu e poveste!” Fundaţia Sensiblu a lansat pe 25 noiembrie un apel mobilizator la schimbare prin site-ul www.nuepoveste.ro în cadrul celei de-a VI-a ediţii a campaniei V-Days 16 Zile Internaţionale de Activism Împotriva Violenţei asupra femeii. Timp de 16 zile, povestea „Cenuşăresei” spusă de un copil de 11 ani pentru care realitatea înseamnă să trăiască alături de un tată violent şi o mamă victimă a fost trasnformată pas cu pas cu cât numărul de vizualizări a crescut.

Peste 45.000 de oameni au intrat pe www.nuepoveste.ro şi au schimbat scenariul poveştii. Peste 27.000 de pagini au pus link-uri către site-ul campaniei. Peste 2000 de oameni au descărcat materialele din secţiunea Cercetare iar bannerele de susţinere au înregistrat peste 35.000 de vizualizări. Avatarul campaniei a fost utilizat de nu mai puţin de 300 de persoane. Mesajul campaniei a fost transmis si prin reţelele sociale: 500 de oameni au susţinut cauza pe Facebook şi peste 1000 de oameni au dat click pe link-urile din Twitter.

Totodată, numeroase reacţii au fost înregistrate pe forumul www.nuepoveste.ro şi au fost primite apeluri la centrul de consiliere Casa Blu despre situaţii de violenţă domestică.

“Scopul principal al acestei campanii a fost să transmitem un mesaj mobilizator comunităţilor. Răspunsul nu s-a lăsat aşteptat iar cei care au intrat pe site şi-au arătat sprijinul implicându-se în difuzarea informaţiilor prin intermediul mediilor online şi a reţelelor sociale. Am arătat că un click poate schimba o poveste. Este important însă să continuăm, să spunem şi mai departe că violenţa domestică nu este poveste.” a declarat Cristina Horia, Director Executiv Fundaţia Sensiblu.

Mai multe informaţii despre campania „Spune tuturor că violenţa domestică nu e poveste!” vă sunt disponibile pe youtube.com/nuepoveste si pe www.nuepoveste.ro.

Din 2004, în fiecare an, Fundaţia Sensiblu desfăşoară în perioada celor 16 Zile Internaţionale de Activism Impotriva Violenţei asupra femeii ample campanii de sensibilizare a opiniei publice asupra consecinţelor grave pe care violenţa domestică le are asupra familiei. Printre mesajele lansate de aceste campanii: „Când tu îţi pierzi controlul, cineva îşi poate pierde viaţa!” (2006), „Prin indiferenţă, încurajăm violenţa domestică” (2007), „Acasă nu eşti la închisoare. Pleacă până nu e prea târziu” (2008).

Despre Webstyler

Despre Fundaţia Sensiblu
Fundaţia Sensiblu face parte din grupul A&D Pharma şi este singura fundaţie corporatistă din România care se implică în prevenirea şi combaterea violenţei domestice. Fundatia Sensiblu este organizaţie non-guvernamentală şi non-profit înfiinţată în mai 2002. Un an mai târziu, Fundaţia Sensiblu s-a lansat oficial ca furnizor de servicii sociale prin programul Casa Blu pentru femeile şi copiii victime ale violenţei domestice. În 2009, peste 330 de femei şi copii abuzaţi domestic au primit consiliere psihologică, juridică, socială şi găzduire în adăpost.

Sabina ŞTIRB
PR Manager - GMP PR
sabina.stirb@gmp.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/webstyler/peste-45-000-de-oameni-au-spus-tuturor-ca-violenta-domestica-nu-este-poveste