White Image integreaza campaniile de email marketing cu Google Analytics si alte sisteme de monitorizare a traficului web

BUCURESTI - 11 decembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

White Image Loyalty Solutions se aliniaza standardelor definite in domeniu, introducand, pe platforma sa de email marketing, un nou instrument de masurare a performantei. Acesta permite integrarea cu usurinta a rapoartelor de analiza a eficientei actiunilor de comunicare prin email cu alte modalitati de monitorizare a traficului web, cum ar fi sistemul Google Analytics.

White Image integreaza campaniile de email marketing cu Google Analytics si alte sisteme de monitorizare a traficului web

Prin introducerea acestei facilitati, companiile au posibilitatea de a obtine informatii utile, detaliate si pertinente despre impactul campaniilor de email marketing asupra traficului web. In plus, cu ajutorul acestui instrument, marketerii pot extrage cu usurinta date privind comportamentul si interesele persoanelor care viziteaza site-ul ca urmare a unei campanii de email marketing, iar in ceea ce priveste site-urile de e-commerce, prin aceasta functie se pot masura optim ratele de conversie.

Astfel, companiile vor avea oportunitatea de a analiza ce newsletter a generat cele mai multe vizite pe site si, in acelasi timp, de a vedea si care sunt persoanele cele mai active, interesate sau care au efectuat o achizitionare dupa primirea unui newsletter.

Prin integrarea cu Google Analytics, White Image ofera imaginea completa a actiunilor pe care le fac recipientii, a felului in care acestia interactioneaza cu un site, permitand analiza in detaliu a impactului unei campanii si a factorilor care determina succesul sau esecul acestuia.

Prin capacitatea de a analiza integrat datele de trafic ale site-ului si cele ale campaniei de email marketing, se pot vedea cu claritate motivele pentru care o campanie nu genereaza vanzari: din cauza emailului, a landing page-ului sau a site-ului proiectat necorespunzator.

Datele de clickstream reprezinta informatia pe care userii o genereaza pe masura ce navigheaza in site, accesand diverse pagini. Daca in prezent, in cadrul unui email se urmaresc indicatori precum:

- Numarul de mesaje trimise
- Numarul de mesaje de tip „bounce” – un mesaj de tip „bounce” este un mesaj care nu poate ajunge la destinatar din cauza unor probleme ce tin de adresa de e-mail gresita sau de retea
- Numarul de mesaje livrate in casuta postal (Inbox/Bulk/Missing)
- Numarul de mesaje deschise de catre destinatar
- Numarul de dezabonari
- Numarul de click-uri pe link-urile din email
- Analize privind contentul emailului
- Analize privind cele mai potrivite zile/ore in care userii interactioneaza cu emailul
- Rezultate (de exemplu comenzi sau „lead-uri”)‏
- Un istoric complet al actiunilor efectuate de o persoana in email,

in urma integrarii cu sisteme precum Google Analytics putem analiza:

- Rata de conversie a site-ului: rezultate/numarul de vizitatori unici generat de newsletter si cine sunt acele persoane
- Rata de “bounce” a site-ului: numarul de vizitatori care parasesc site-ul in mai putin de 10 secunde si cine sunt acele persoane. (In functie de providerul de servicii de web analytics, definirea “bounce-ului” poate sa difere)‏
- Visit to purchase: numarul de vizite efectuate de o persoana de la prima interactiune cu site-ul si pana cand se realizeaza o achizitie sau se atinge un rezultat.
- O izolare mai clara a indicatorilor de venit (bani obtinuti, cantitate etc)‏ generati de email marketing.

Despre White Image Grup

Despre White Image (www.whiteimage.net)
White Image este lider in solutii customizabile de email marketing, gestionand un volum de peste 50 milioane de emailuri anual. Preocupata de dezvoltarea unei platforme software puternic specializata, capabila a face fata celor mai mari provocari ale mediului online, White Image se concentreaza pe crearea de instrumente de analiza inovative si este dedicata deliverabilitatii si celor mai inalte standarde din email marketing.

White Image este singura companie romaneasca de email marketing recompensata la nivel international cu premiul Gold Consumer in competitia anuala MarketingSherpa si este implicata in proiectele internationale din domeniu.

Malina Tudoroiu
PR Coordinator
White Image - Loyalty Solutions
www.whiteimage.net
(Adresa de email este ascunsa din motive de securitate)
Tel: 0723 452 628
http://www.whiteimage.net

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/white-image-loyalty-solutions/white-image-integreaza-campaniile-de-email-marketing-cu-google-analytics-si-alte-sisteme-de-monitorizare-a-traficului-web