White Image publica studiul INSIDE2011. O analiza a modului cum sunt citite newsletterele in Romania

Bubesti - 19 decembrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Internet

INSIDE 2011, cel mai recent studiu White Image releva o scadere a principalilor indicatori de eficienta

White Image lanseaza INSIDE 2011, a sasea editie a studiului ce analizeaza modul in care sunt citite newsletterele in Romania.

INSIDE 2011 monitorizeaza 510.364.691de emailuri trimise in primul semestru din 2011 si intreg anul 2010, concretizate in 29.873 de campanii.

Comparativ cu anii anteriori, studiul releva o dublare a volumului de emailuri trimise, dar in acelasi timp si o descrestere a majoritatii indicatorilor importanti in email marketing: open rate, render rate, click through rate.

Open rate-ul a scazut de la 24.81% in primul semestru din 2010 la 22.37% in aceeasi perioada din 2011.

Render rate-ul a scazut de la 22.88% la 21.04%. Rata de click a scazut de la 9.28% la 7.85%. Dar cea mai mare scadere a inregistrat-o rata de click raportata la deschideri, care a scazut cu 2.98%, de la 37.38% la 34.40%.

Raportul indica o diminuare a relevantei comunicarii, in general la nivelul marketerilor odata cu cresterea volumului de emailuri trimise.

Cateva repere din acest studiu:

• Lunile in care s-au obtinut cele mai bune rezultate, in anii 2011 si 2010, au fost ianuarie –martie; 

• Trendurile principalilor indicatori se pastreaza atat in comunicare B2B, cat si B2C;

• In ciuda cresterii volumului, procentul reclamatiilor de spam s-a pastrat constant, insa procentul dezabonarilor a crescut odata cu cresterea volumului de emailuri trimise;

• Subiectele cele mai eficiente atat in 2011 cat si in 2010, din punct de vedere al ratei de deschidere, au avut intre 1 si 15 caractere, totusi nu acelasi lucru se poate spune din perspectiva ratelor de click care in ambii ani au inregistrat valori mai mari pentru subiectele cu 51-75 de caractere;

• 2011 inregistreaza o crestere a numarului mesajelor de tip trigger, dar in acelasi timp si o scadere a numarului mesajelor targetate;

• Pentru B2C ziua cu cele mai bune rate de deschidere si rate de click se pastreaza Marti, atat in 2010 cat si in 2011;

• Pentru B2B insa, ziua cea mai eficienta este ziua de Joi;

• Cel mai eficient interval orar pentru deschideri si click-uri, atat pentru B2B cat si pentru B2C, este intre 12:00-15:00.

Pentru a solicita o copie a studiului accesati linkul de mai jos

http://z8.ro/inside2011

Despre White Image Grup

White Image este lider in solutii customizabile de email marketing, gestionand anual un volum de peste 400 milioane de emailuri. Preocupata de dezvoltarea unei platforme software puternic specializata, capabila de a face fata celor mai mari provocari ale mediului online, White Image se concentreaza pe crearea de instrumente de analiza inovative si este dedicata deliverabilitatii si celor mai inalte standarde din email marketing.

White Image este singura companie romaneasca de email marketing recompensata la nivel international cu premiul Gold Consumer in competitia anuala MarketingSherpa si este implicata in proiectele internationale din domeniu.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/white-image-loyalty-solutions/white-image-publica-studiul-inside2011-o-analiza-a-modului-cum-sunt-citite-newsletterele-in-romania