“INNOVATION IN ACTION” LANSAT DE WILSON LEARNING ÎN ROMÂNIA
BUCURESTI - 2 mai 2011
Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Educatie / Cultura, IT&C, Sanatate, Tehnologie
WILSON LEARNING lansează în România workshop-ul de succes INNOVATION IN ACTION dezvoltat de dr. WILLIAM C. MILLER, Senior Consultant pentru Innovation Management la Standford Research Institute şi autorul celor două business best-sellers: The Creative Edge: Fostering Innovation Where You Work şi Quantum Quality.
INNOVATION IN ACTION
WILLIAM C. MILLER
PROVOCAREA INOVAŢIEI ÎN ORGANIZAŢIE
Astăzi avantajul competitiv al organizaţiei este dat de succesul combinării următorilor factori:
- Learning – Cât de bine înţelegem schimbările nevoilor şi aşteptărilor clientului? Cât de mult am învăţat din experienţe anterioare şi cât de mult dorim să învăţăm şi să încercăm abordări noi?
- Inovaţie – Cât de repede şi cât de bine răspundem prin soluţii noi la aşteptările şi nevoile clientului şi ale pieţei?
- Valori – Cât de motivaţi suntem să răspundem aşteptărilor şi nevoilor clientului?
Cât de mult sprijină organizaţia orientarea angajaţilor pentru învăţare, creativitate şi angajament?
În anii trecuţi avantajul competitiv era dat de nivelul costurilor (anii 1970-1980) sau managementul calităţii totale (anii 1990-2000).
INNOVATION IN ACTION îşi propune ca inovaţiile, cerute ca răspuns la cererea pieţei, îmbunătăţirea calităţii şi creşterea eficienţei operaţiunilor, să aducă avantajul competitiv al organizaţiei. Organizaţiile sunt chemate să creeze mediul pentru inovaţie şi să exploateze talentele creative la nivel individual sau de echipă.
Modulul 1 –DESPRE INOVAŢIE
Modulul introduce conceptele de îmbunătăţire, invenţie şi inovaţie. Accentul este pus pe aspectele afacerii şi rolul managerului în procesul inovaţiei.
Punctele-cheie:
- Creativitatea este partea de generare a ideilor în procesul de inovaţie
- Inovaţia este procesul de a pune în practică ideile creative
- Inovaţia cuprinde atât îmbunătăţiri cât şi invenţii, ambele putând fi provocate şi conduse de către manageri
Modulul 2 –STILURI DE INOVAŢIE
Modulul asigură înţelegerea şi aprecierea diferitelor moduri în care oamenii inovează. Modulul explică cele 4 Stiluri de Inovaţie şi evaluează Stilul de Inovaţie al. participantului.
Punctele-cheie:
- Fiecare individ este creativ – dar oamenii sunt creativi în diferite moduri
- Angajaţii generează mai multe idei şi opţiuni folosind toate cele 4 Stiluri de Inovaţie şi nu doar unul sau două dintre acestea
- Participanţii învaţă să aprecieze şi valorifice modurile de inovaţie ale celorlalţi
- Echipele învaţă să-şi crească numărul de idei prin folosirea tuturor celor 4 Stiluri de Inovaţie
Modulul 3 – INSTRUMENTE ŞI PRACTICI PENTRU INOVAŢIE
Participanţii primesc instrumentele şi tehnicile prin care abordează problemele şi ideile bazate pe cele 4 Stiluri de Inovaţie şi vor învăţa să le aplice în construirea de soluţii care să satisfacă aşteptările şi nevoile clientului:
- Vizionar: Wish Listing.
- Explorator: Symbol Analogy.
- Modificator: Force-Field Analysis.
- Experimentator: Matrix Analysis.
Pentru mai multe informaţii contactaţi Wilson Learning.
Despre WILSON LEARNING
Wilson Learning Worldwide este o companie cu acoperire globală având sediul la Tokyo. WL Europa, WL America, WL Asia Pacific şi WL China sunt diviziile de operare regională. La începutul anului 2011 Wilson Learning avea deschise 63 birouri locale în 45 de ţări.
Wilson Learning este prezentă în România începând cu 2007 şi a livrat consultanţă, evaluare şi programe de Vânzări, Leadership şi Customer Service clienţilor din domeniul bancar, asigurări, FMCG, telecomunicaţii, pharma şi industrie.
-
Cristian Nistoreasa - Managing Partner
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- WILSON LEARNING