INTERESELE FEMEILOR: DEMNITATE, AUTONOMIE, AUTOAFIRMARE, 11 octombrie 2006

BUCURESTI - 29 septembrie 2006

Comunicat tip General in ONG

Acum, la inceputul Mileniului III, femeile au ajuns sa se afirme detasat in domenii ca relatiile publice, comunicare si marketing, unde diplomatia si capacitatea de convingere inseamnă aproape totul. In sferele unde seriozitatea, atenţia şi capaciatea de maximă concentrare pe durata mare de timp sunt cerute, intalnim majoritare tot femei – contabilitatea, de exemplu. Ingrijirea personala şi educatia sunt, aproape firesc, rezervate lor.

PARTENER OFICIAL: PHILIPS

INTERESELE FEMEILOR: DEMNITATE, AUTONOMIE, AUTOAFIRMARE, 11 octombrie 2006

La polul opus se află domeniile dominate, încă detaşat, de către barbaţi: politică, top management, diplomaţie, armată. Un oarecare echilibru – sau să o numim competiţie? – ar fi de notat în domenii ca mass media sau sănătate. În cultură, de asemenea, există un echilibru de forţe între barbaţi şi femei deşi – nefiresc, barbaţii sunt mai bine mediatizaţi.

Viaţa contemporană se transformă rapid sub toate aspectele, inclusiv în structura socio-profesională a celor ce conduc şi decid: lumea dominată de barbaţi la începutul secolului trecut devine, din ce în ce mai rapid, o lume în care femeile se impun pe scena politică, economică, socială.

În acest context, World Trade Center Bucureşti, Asociatia Internationala a Femeilor din Bucuresti şi Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative vă propun dezbaterea problemelor cotidiene din România contemporană în viziune feminină în cadrul conferinţei “Interesele femeilor: demnitate, autonomie, autoafirmare” din data de 11 octombrie 2006 în sala New York a WTCB.
Invităm să îşi expună părerile reprezentantele de succes ale vieţii economice, politice şi sociale şi să prezinte secretele reuşitelor lor în plan personal şi profesional încercând sa punem faţa în faţă feminismul şi feminitatea.

Cu convingerea că echilibrul, chibzuinţa şi înţelepciunea trebuie să domine lumea contemporană şi că rolul acesta îl joacă de milenii femeile, vă propunem să dezbatem împreună capacitatea femeilor de a “domina” societatea din poziţii rezervate, până nu demult, barbaţilor, în completarea statutului tradiţional de “stâlp” al casei.

Partener Oficial: Philips
Partener: Porsche Bank
PArteneri media: Euforia LifeStyle TV, Radio Total, Radio MIXFM, HighLife, Monden, Prezent, Averea, Cronica Romana, Coffee Break, Cariere, ObliqueTV, SapteSeri, ShowTime, 121.ro, idieta.ro, comunicatedepresa.ro,

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/world-trade-center-bucuresti/interesele-femeilor-demnitate-autonomie-autoafirmare-11-octombrie-2006