Managing the Manager’s Agenda- rolul cheie al asistent managerului in companie

BUCURESTI - 19 mai 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Urmare a solicitărilor primite dupa seminariile din 2008 si 2009, WTC Bucureşti lanseaza ediţia a IV a Managing the Manager’s Agenda, aceasta urmand să aibă loc în 18 iunie 2010 la sala Seoul din Centrul de Conferinţe.

Managing the Manager’s Agenda- rolul cheie al asistent managerului in companie

Odată cu schimbările globale generate de recesiunea economica, asistăm la numeroase transformări la nivelul pieţei forţei de muncă. Profesiunea de secretară este, poate, una dintre meseriile care a cunoscut transformări semnificative.

Aşa cum spunea şi Prof. Mircea Maliţa uneori ,,e mai uşor să găseşti un expert sau un strateg decât o secretară bună”. Şi aceasta pentru că eficienţa activităţii de secretariat implică atât competenţe strategice cât şi expertize în domenii din cele mai diverse, de la activitatea specifică a companiei/ instituţiei în care activează asistent managerul, la discipline conexe precum: cultura companiei, comunicarea de brand, marketingul, resursele umane, etc.

Motivul acestor schimbări este generat în primul rând de apariţia noilor tehnologii informaţionale şi comunicaţionale ce, pe de o parte ,,secretarizează’’ în mod eficient o parte din activitatea managerului, iar pe de altă parte, prin accesul la informaţii şi aportul la actul decizional, face ca activitatea secretariatului să capete o conotaţie managerială.

În consecinţă, în actualul context socio-economic, este clar că succesul profesional poate fi asigurat sau maximizat numai prin dezvoltarea profesională continuă şi adecvată.

În acest sens, WTC Bucureşti şi Think Creative propun ediţia a IV-a a seminarului interactiv privind importanţa asistent managerului în dezvoltarea companiei în data de 18 iunie 2010 în vederea completării bagajului de cunoştinţe ce schimbă profilul tradiţional al secretarei (asistent managerului).

Introducerea unor noţiuni şi competenţe din domenii conexe precum: teoria comunicării, relaţiile publice, brandingul, publicitatea, marketingul, managementul de proiect, managementul timpului, managementul resurselor umane, au ca scop definirea unui nou profil al asistent managerului în concordaţă cu nevoile economiei globale, în noul context al adaptarii noastre la cerintele Uniunii Europene.

Totodată, pentru a răspunde solicitărilor dumneavoastră, aveti posibilitatea sa completati în formularul de participare probleme din practică pentru ca acestea sa primească răspuns în cadrul seminarului.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/world-trade-center-bucuresti/managing-the-managers-agenda-rolul-cheie-al-asistent-managerului-in-companie