VERBAL IDENTITY or HOW TO BUILD STRONG BRANDS WITH WORDS DURING RECESSION

BUCURESTI - 2 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Cineva spunea ca brandul este o cutie care se gaseste in capul consumatorului. Problema este cum gestionam aceste cutii intr-o perioada de criza - stiind ca, de cele mai multe ori in ele se afla cuvinte, iar valoarea lor se traduce in cota capitalului de marca al brandului respectiv. Nu de putine ori, suma se scrie cu 7 sau 8 cifre.

VERBAL  IDENTITY or HOW TO BUILD STRONG  BRANDS WITH WORDS DURING RECESSION

Stiind ca un om obisnuit vede zilnic in medie 15.000 de logo-uri, iar toate aceste logo-uri inseamna marci care incearca sa isi spuna propria lor poveste, aflam cum s-a nascut disciplina numita VERBAL IDENTITY intr-o epoca de mare presiune a comunicarii.

Intrucat identitatea verbala a corporatiei devine un instrument extrem de util pentru comunicarea de brand intr-un moment in care pietele scad, WTC Bucureşti şi Think Creative propun seminarul interactiv “VERBAL IDENTITY or HOW TO BUILD STRONG BRANDS WITH WORDS DURING RECESSION” in data de 27 martie 2009, adresat specialistilor in comunicare si PR, dar si brand managerilor si directorilor de marketing sau specialistilor in resurse umane si vanzari.Vorbim despre VERBAL IDENTITY atunci cand facem un spot radio TV, dar si atunci cand editam un newsletter pentru angajati, trimitem o felicitare catre clientii corporate, formulam o oferta catre un potential client sau redactam un comunicat de presa. Si aceasta, pentru ca VERBAL IDENTITY inseamna strategie, inseamna pozitionare, inseamna management al identitatii de brand.

Seminarul interactiv propune o dezbatere asupra modului in care trebuie creata si controlata identitatea verbala a marcilor pe o piata de comunicare supraaglomerata in care consumatorul “aude” din ce in ce mai putin si are o putere din ce in ce mai mica de cumparare.

Cele doua module vor fi conduse de Alexandra Craciun, trainer in comunicare si branding cu o experienta de 15 ani in agentii multinationale de publicitate precum McCann Ericsson sau DDB. Expert PHARE pe probleme de comunicare, Alexandra Craciun a fondat masteratul de Consultanta si Expertiza in Publicitate la Facultatea de Litere din Universitatea Bucuresti unde sustine cursurile de branding.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/world-trade-center-bucuresti/verbal-identity-or-how-to-build-strong-brands-with-words-during-recession