Minimax incurajeaza lectura prin campania nationala „Placerea Lecturii”

BUCURESTI - 5 octombrie 2009

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Minimax, primul post de televiziune pentru copii ce difuzeaza programe non-violente din Romania, a demarat la 1 octombrie 2009 o campanie la nivel national menita sa incurajeze lectura si sa stimuleze creativitatea in randul copiilor.



Campania intitulata 'Placerea Lecturii' este o noua initiativa de anvergura a postului Minimax, care se va desfasura pe o perioada de mai multe luni, copiii si parintii fiind asteptati cu programe diverse, concursuri si premii constand in sute de carti, jucarii si colectii enciclopedice de valoare.

Minimax incurajeaza lectura prin campania nationala „Placerea Lecturii”

„Scopul campaniei este propagarea valorilor, prin aceasta initiativa postul Minimax dorind sa popularizeze lectura, care din pacate a ajuns pe planul doi, cu sprijinul unor personalitati publice cunoscute atat in randul copiilor, cat si al parintilor. Cu ajutorul numeroaselor concursuri dorim sa promovam interactivitatea, astfel incat cei mici nu numai sa citeasca mai mult, ci sa-si impartaseasca parerile cu ceilalti, sa schimbe idei despre cartea preferata, imbogatindu-si astfel cunostintele”, a declarat Judit Jurecska, Channel Manager Minimax.

'Placerea Lecturii' va lua startul in luna octombrie si va fi sprijinita de colaborarea cu numeroase biblioteci judetene, lantul de magazine Diverta din toata tara, precum si de personalitati marcante, actori, sportivi si artisti din domeniul muzical, care vor contribui de asemenea la popularizarea lecturii in randul copiilor. Postul Minimax va prezenta in grila de programe incepand cu data de 5 octombrie 2009 scurt metraje, in care diverse vedete ne vor calauzi in lumea fantastica a cartilor, din care tinerii spectatori vor afla care a fost cartea preferata a acestora din copilarie.

Tot in cadrul campaniei, copiii vor fi incurajati sa isi demonstreze talentul si creativitatea, trimitand rezumate ale cartilor preferate pe care fie le-au imprumutat, fie le-au cumparat. Astfel, vor avea sansa ca pe langa premiul castigat, „opera” lor sa fie publicata pe site-ul www.minimaxtv.ro.

Misiunea postului Minimax este promovarea divertismentului de valoare, prin dorinta de a introduce in grila de programe productii de calitate. Intamplarile si mesajele relatate pun in miscare fantezia celor mai mici, sprijinind dezvoltarea creativitatii, prin alegerea acelor emisiuni si personaje indragite, care au un efect benefic asupra educatiei lor. Postul este non-violent, iar parintii apreciaza atmosfera prietenoasa a programelor prezentate. In acelasi timp, si copiii mai mari se pot delecta cu intamplari pline de aventura si umor legate de scoala, familie sau prieteni si de situatiile de zi cu zi, care sunt extrem de populare in randul tinerilor.

Mai multe informatii despre campania 'Placerea Lecturii', dar si despre programele postului Minimax, sunt disponibile pe site-ul www.minimaxtv.ro.

Despre Chello Networks

Despre Minimax
Lansat în 1999, Minimax este primul canal cu tematică pentru copii din Europa Centrală şi de Est. Obiectivul său principal este să difuzeze programe educaţionale, non-violente, care transmit valori şi distrează copiii cu vârste între 2-12 ani. În programele destinate copiilor mai mari se pune accentul pe aventură şi pe problemele de zi cu zi. Minimax transmite 14 ore pe zi (în intervalul 6:00-20:00) cele mai noi desene animate şi în special duminică după-amiază, filme de animaţie despre familie şi prietenie. În iunie 2001 Minimax a intrat pe piaţa din România, iar în iulie 2007 canalul este achiziţionat de Chello Central Europe, parte a Chellomedia Group.
www.minimaxtv.ro

Diana Atanasoaei - PR Manager
031.805.58.21
diana.atanasoaei@chellocentraleurope.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/zonemedia-networks-srl/minimax-incurajeaza-lectura-prin-campania-nationala-placerea-lecturii