Speakeri de renume la FranchiWorld 2014, evenimentul de Franciza al anului
BUCURESTI - 12 septembrie 2014
Comunicat tip General in Afaceri, HoReCa, Retail
Miercuri, 17 septembrie 2014 va avea loc in incinta Institutului Cervantes din Bucuresti prima editie a evenimentului expo-educational de franciza FranchiWorld . Manifestarea, care include workshop-uri educative, o masa rotunda si un targ de francize , se adreseaza in principal antreprenorilor care vor sa isi deschida o afacere in sistem de franciza.
La eveniment vor sustine prezentari experti in domeniul francizei si personalitati recunoscute in lumea afacerilor din Romania, Spania si Italia. www.FranchiWorld.ro
Gonzalo Burgos si Susana Fernandez de la Centro NIFF, Spania
David Santos - CEO, 2Think Marketing
Dupa ce a coordonat procesul de rebranding al companiei Amena in Orange pe teritoriul Spaniei, cu o bogata experienta in campanii de comunicare si expansiune a afacerii in sistem de franciza, David Santos , CEO 2Think Marketing, este promotorul conceptului FranchiWorld organizat in parteneriat cu institutie de renume din Spania, Centro Niff - Centrul de Negocieri, Analiza si Formare in domeniul Francizei.
Centro Niff ii aduce pentru prima oara la Bucuresti pe Susana Fernandez si Gonzalo Burgos, autorii celui mai exhaustiv tratat european despre franciza, premiat in Spania si Italia (“Franciza. Tratat practic si juridic”), precum si pe Victor Manuel Riesco Morán, un consultant financiar cu experienta de peste 25 de ani in sectorul bancar, multiple interventii pe teme economice in presa scrisa, radio si TV in Spania, precum si atestari internationale in domeniul financiar.
Stabilit de 18 ani in Spania, Daniel Tecu conduce in acest moment cea mai importanta organizatie din lume care lucreaza pentru romanii din Diaspora, FADERE (Federatia Asociatiilor de Romani din Europa) si va prezenta o radiografie a diaporei romanesti urmata de un workshop despre perseverenta in afaceri, tranzitia de la intentie la actiune si gestionarea reactiei in fata obstacolelor.
Consulul onorific al Spaniei in Timisoara, Jose Miguel Vinals , va fi si el prezent la eveniment unde va sustine un workshop pe tema potentialului pe care il au francizele spaniole in Romania.
Printre speakeri se mai numara si: cunoscutul antreprenor si trainer motivational Dragos Barbalata , Nicoleta Afiliu – reprezentanta centrelor comerciale Winmarkt , Federico Salmoiraghi – CEO Pro Vorbas, Elena Savu de la firma de consultanta fiscala Reviscont, Cristina Patroescu de la Adept HR, reprezentanti ai firmei de avocatura Balms & Asociatii si Mihaela Popescu – Executive Manager la 2Think Marketing .
Printre expozanti se regasesc companii din sectoare distincte precum HoReCa (marcile romanesti ViscaBar si El Torito ), retail (marca spaniola de imbracaminte Dandara ), Wellness (franciza spaniola Soluna), centrele comerciale Winmarkt si companii ce presteaza servicii in domeniile: financiar, juridic, resurse umane si marketing.
“In perioada de criza, sistemul de franciza, este considerat de experti drept una dintre cele mai bune solutii de business, iar in Romania acest sector a cunoscut o dinamica destul de ridicata in ultimii ani. Conform ultimului studiu KeysFin, in Romania opereaza in prezent peste 500 de companii in franciza si realizeaza anual afaceri estimate la 1,4 miliarde de euro. De aceea ii invitam la aceasta intalnire pe toti romanii care cred ca Franciza este o afacere de viitor.”afirma David Santos, CEO 2Think Marketing.
Partenerii comerciali ai evenimentului sunt: Instituto Cervantes, Young Professionals Club, Via Rumania, FADERE, Computer Team Bucuresti, Casa de Traduceri si Balms&Asociatii – BGI Romania.
Mai multe informatii despre FranchiWorld 2014 se pot regasi pe pagina de internet www.FranchiWorld.com si pe pagina oficiala de Facebook www.facebook.com/FranchiWorld .
Despre Eventorium
Informatii despre organizator: 2Think Marketing
2Think Marketing este o companie de consultanta in afaceri si organizare de evenimente care, pe langa un numar impresionant de proiecte de marketing digital in domenii variate precum HORECA, turism, consultanta sau retail, are in portofoliu si proiecte de amploare in mediul offline precum:
• Campania de lansarea fan clubului oficial F.C. Barcelona in Romania, un eveniment intens mediatizat la care au participat peste 3.000 de persoane pe plaja din Costinesti
• Evenimentul de lansare a francizei ViscaBar in Romania
• Evenimentul “Intalneste-ti Campionii” – Intalnirea de socializare (urmata de o sesiune de autografe si party) a Nationalei Artistilor Fotbalisti, castigatori ai Cupei Mondiale ArtFootball 2014, cu fanii in central comercial Winmarkt din Ploiesti
• Piesa de teatru TocToc care se joaca din octombrie 2014 la Grand Cinema&More din Baneasa Shopping City sub bagheta regizorului spaniol Ricard Reguant
-
Mihaela Popescu - Executive Producer
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EVENTORIUM
-
Pagina contact: Contact 2THINK MARKETING