Avantajele broderiei computerizate

BUCURESTI - 26 aprilie 2021

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Broderia, arta de a infrumuseta materiale, obiecte de decor, articole vestimentare prin coaserea diferitor ornamente colorate in relief direct pe produs, se bucura de o vasta istorie si traditie si, de-a lungul timpul s-a prezentat sub diverse forme si tehnici. Daca la inceputuri, aceasta metoda se realiza strict manual, femeile care reuseau sa transforme orice tesatura intr-o piesa unica, deosebita, fiind considerate speciale, atribuind un plus de valoare texturilor brodate; astazi, lucrurile stau putin diferit, insasi arta de a broda adaptandu-se tehnologizarii tot mai rapide. Astfel, datorita cererii tot mai mari si a numarului redus de persoane care au reusit sa transmita mai departe acest dar, putem vorbi si de broderie computerizata.

Broderie

Broderie

Traditionalul se contopeste cu modernul

La Brodara, clientii nostri au ocazia de a se bucura de frumusetea si autenticitatea broderiilor de altadata la o calitate perfecta, realizata de mecanisme automate, fiecare detaliu fiind realizat la milimetru, lucru care, manual, era aproape imposibil la un volum mare de munca. Asadar, apare totodata posibilitatea de a realiza piese nenumarate, identice, fara exceptie, intr-un timp foarte scurt, comparativ cu perioadele dinaintea introducerii broderiei computerizate. Dar, desi vorbim de tot felul de mecanisme si masinarii, nu excludem latura umana din tot procesul pe care il presupune broderia. De aceea, avem o intreaga echipa de specialisti care sa monitorizeze fiecare etapa din productie. In acest fel putem sa oferim, dincolo de latura tehnologizata, produse realizate de oameni pentru oameni.

 

Ofera un nou suflu imaginii tale de brand

Impactul vizual este cel care pune prima caramida la baza perceptiei pe care ti-o conturezi in raport cu un anumit element, fie vorba de o persoana, un obiect, o experienta, sau chiar un brand. Asadar, atentia la detalii in ceea ce priveste identitatea vizuala a acestuia poate fi un punct de diferentiere fata de concurenta existenta pe piata. Fie ca e vorba de uniformele angajatilor, de mostre pe care le oferi la fiecare achizitie, sau chiar de produs in sine, atat timp cat natura acestora permite, este foarte indicat sa plasezi cat mai vizibil elemente specifice pe care clientii sa le poata asocia in mod automat cu brandul. Acest lucru poate fi realizat prin brodarie directa pe aceste materiale a numelui, siglei ori a unui element definitoriu pentru brand, in asa fel incat sa te asiguri ca vizualizandu-le in mod constant, acestea se vor impregna in memoria clientului vizat.

 

De ce sa alegi broderia?

Ei bine, sunt multe aspecte care te-ar putea face sa alegi broderia in detrimentul oricarei alte tehnici de imprimat materiale. In primul rand, este o procedura ce rezista in timp, in ciuda tuturor uzurilor mecanice la care este expusa. Este extrem de neplacut ca dupa cateva spalari sa te gasesti in situatia in care abia mai poti descifra ce era imprimat pe material, din cauza ca s-a decolorat, s-a sters sau s-a dezlipit imaginea aplicata. In plus, obiectele care ajung in aceasta situatie arata ieftin si neglijent, conturand o imagine negativa; a unui brand caruia nu ii pasa de modul in care se afiseaza in fata clientilor sai. Mai mult, broderia atribuie materialului pe care este realizata un aspect elegant, unic. In acelasi timp, ii confera acestuia plus valoare prin prisma simplului fapt ca este o tehnica ce transmite vizual ideea ca s-a investit foarte mult in realizarea ei; nu doar financiar, cat mai ales timp si efort. Nu in ultimul rand, aceasta tehnica ii confera posibilitatea clientului de a-si realiza in prealabil integral grafica modelului, aceasta fiind reprodusa intocmai pe textura dorita.

Brodara devine asadar locul unde poti beneficia de aspectul traditional, autentic al broderiei clasice, imbinand totodata si perfectiunea realizarii modelelor identice, la milimetru, specifica broderiei computerizate.