Chocolissimo lansează campania “Minim 2020 de motive să le mulțumești #altfel”

BUCURESTI - 21 septembrie 2020

Comunicat tip General in Afaceri, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Social, Retail

Chocolissimo lansează campania “Minim 2020 de motive să le mulțumești #altfel”, o campanie de fapte bune și conștientizare a adevăratei valori pe care o aduc bunicii în viața oricărei familii.

Bunicul ciocolata

Bunicul ciocolata

Ziua Internațională a Persoanelor Vârstnice se sărbătorește la nivel mondial pe data de 1 octombrie, motiv pentru care demarăm campania Minim 2020 de motive să le mulțumești #altfel prin intermediul căreia intenționăm să subliniem cât de valoroși sunt bătrânii și cât de norocoși suntem că îi avem. Bunicii sunt o sursă infinită de iubire și învățăminte despre viață, Poate sunt momente în care cu greu ne găsim cuvintele potrivite pentru a le mulțumi îndeajuns de puternic, și poate că uneori uităm că nu îi avem lângă noi nelimitat. 

Bătrânii Europei. Bătrânii României

Potrivit Eurostat, ponderea populației cu vârstă de 65 de ani și peste este în creștere în toate statele membre ale UE. Creșterea înregistrată în ultimul deceniu variază de la 4,9 puncte procentuale în Malta și în Finlanda și 4,6 puncte procentuale în Cehia, până la 1,3 puncte procentuale în Germania și 0,3 puncte procentuale în Luxemburg . În ultimul deceniu (2008-2018), s-a înregistrat o creștere de 2,6 puncte procentuale în UE-28 la nivel global.

În prezent, în România trăiesc peste 3,5 milioane de persoane din România cu vârstă peste 65 de ani, conform raportului INSSE de la 1 ianuarie 2019. Îmbătrânirea accelerată a populației este un fenomen major la nivel mondial, ritmul alarmant al îmbătrânirii populației plasând țara noastră pe locul 2 în topul țărilor europene. Indicele de îmbătrânire demografică a crescut de la 116,3 persoane vârstnice la 100 de persoane tinere (ianuarie 2018), la 118,8 persoane vârstnice la 100 persoane tinere (ianuarie 2019). Mai mult, în România 1 din 2 vârstnici este afectat de singurătate într-o mai mică sau mai mare măsură, sentiment ce duce la efecte dezastruoase asupra sănătății lor fizice și psihice. 

Creșterea ponderii relative a persoanelor vârstnice poate fi explicată prin sporirea longevității, tendință care a devenit vizibilă de câteva decenii, pe măsură ce speranța de viață a crescut, această evoluție fiind numită „îmbătrânirea vârfului” piramidei demografice.

Potrivit unui studiu realizat de Fundația Regală Margareta a României pe parcursul a 5 ani de interacțiune cu vârstnicii din România prin intermediul liniei de ajutor Telefonul Vârstnicului (0800 460 001 – linie telefonică gratuită dedicată seniorilor), în topul nevoilor acestora se regăsesc: nevoia de diverse informații (41%), nevoia de îngrijire și sprijin practic în funcție de gradul de dependență (27%), nevoia de sprijin emoțional (10%), nevoia de sprijin financiar (15%), nevoia de a fi activ la vârsta a III-a și de participare socială (7%). Datele au fost colectate prin intermediul liniei de ajutor Telefonul Vârstnicului si reflectă conținutul celor peste 51.000 de conversații avute cu persoane vârstnice și cei 9457 de beneficiari unici ai programului.

Bunicul Petre. Cum putem ajuta fiecare. 

Vă facem cunoștință cu un bunic de poveste, care pentru o secundă ne duce pe toți în copilărie, în brațele bunicilor noștri dragi. 

Petre Gorodetzchi ne zâmbește cu înțelepciunea celor 81 de ani de care este mândru.  S-a născut în 1939, chiar atunci când a izbucnit al doilea război mondial - un indiciu  pentru viața ce-avea să fie plină de provocări. Nucul din curte l-a salvat de bombele care se aruncau spre București, îmbrățisarea mamei - de tancul care a țintit trăsura lor, iar dorința enormă de a fi cineva în viață, l-a ambiționat să lupte cu foametea și chiar să termine o facultate.

Toate acestea parcă îl pregăteau pentru a fi mamă și tată pentru o copilă curioasă cu ochi mari și luminoși, Izabela. Mama ei adevărată nu se știe unde este, și de ce a părasit-o, dar ce știm cu siguranță este că Izabela e fata lui, orice s-ar întâmpla!

Izabela are acum 9 ani. Își iubește enorm bunicul, iar bunicul își doreste cel mai mult și cel mai mult să aibă putere să o vadă cu buletin, și apoi la majorat. Micuța crește, și o dată cu ea și nevoile și problemele. 

În parteneriat cu Eli Vorbeste, primul Vlogger de Voluntariat din România, Chocolissimo, brandul responsabil de bucuriile zilnice ale oamenilor buni, și-a propus să contribuie la binele zilnic al bunicului Petre, chiar de Ziua Internațională a Persoanelor Vârstnice donând 10% din încasările aferente comenzilor înregistrate în shopul online în perioada 21.09-05.10.2020 care folosesc codul #mulțumescaltfel.  

Bunicilor noștri

Fiecare zi este un moment oportun de a zice “Mulțumesc, bunici” sau “Vă iubesc, bunici!” cât încă îi avem printre noi. Mulți nu știm să o facem, așa că Chocolissimo a creat o gamă specială de produse dedicate bunicilor cu mesaje emoționante cu ajutorul cărora să le arătăm print-un gest ce pare mărunt cât sunt de valoroși. Și știm cu toți deja, cât de mult va însemna pentru ei. 

Despre Chocolissimo

Povestea Chocolissimo este strâns legată de pasiunea pentru ciocolată prin explorarea tradițiilor vechi de secole, de producție a ciocolatei veritabile belgiene. Colecțiile au la bază ciocolată belgiană premium, cele mai bune și aromate ingrediente naturale, dar și o deosebită atenție la detalii pentru crearea de produse din ciocolată remarcabile și memorabile.

Chocolissimo a luat ființă în anul 2004 în Polonia, aparținând grupului MM Brown. Astăzi compania operează în mai multe țări europene ca producător și distribuitor de produse din ciocolată de nișă. Produsele Chocolissimo sunt create în ciocolaterii tradiționale din Franța, Belgia, Germania, Țările de Jos, Elveția și chiar Madagascar și Australia, de maeștri ciocolatieri cu experiență, după rețete tradiționale bine păstrate. 

Din 2014 Chocolissimo a intrat și pe piața din România , oferind peste 300 de tipuri de ciocolată, produsă manual în ateliere tradiționale: praline, ciocolată de băut, fondue de ciocolată, trufe și fructe în ciocolată. Fiecare produs Chocolissimo este plăcere pură, servită cu emoții sincere și senzații puternice.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acasa-media/chocolissimo-lanseaza-campania-minim-2020-de-motive-sa-le-multumesti-altfel