Concursul de felicitari de primavara intra in a doua etapa cu un nou sponsor!

BUCURESTI - 10 aprilie 2012

Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Educatie / Cultura, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Internet

Acasa.ro anunta prelungirea concursului cu Felicitari de Primavara in perioada Pastelui si alaturarea unui nou sponsor, Fashion House. Pe langa premiile oferite de Lidl si Just Smile, concursul mai ofera doua premii Philips din partea Fashion House.

Concursul de felicitari de primavara intra in a doua etapa cu un nou sponsor!

Astfel, la concursul desfasurat pe site-ul acasa.ro, participantii pot castiga doua vouchere, in valoare de 500 de euro fiecare, oferite de Lidl, JustSmile si premii Philips din partea sponsorului Fashion House: un strocator de fructe Viva Colection si un DVD player. 

Concursul de felicitari

Candidatii trebuie sa intre in pagina concursului si sa urmeze cei 3 pasi de acolo. Se alege felicitarea de primavara personalizata cu sigla unuia dintre cei 3 sponsori. Se completeaza apoi datele personale ale destinatarului si expeditorului, precum si mesajul pentru cel sau cea care va primi aceasta felicitare.Se introduce apoi codul de securitate, se bifeaza casuta "Sunt de acord cu termenii si conditiile" si se apasa pe butonul "Trimite felicitarea".

Concursul va avea 3 castigatori. Vor fi alese castigatoare persoanele care trimit cele mai multe felicitari.Castigatorii concursului vor fi desemnati pe 21 aprilie 2012, ora 17.00, de catre echipa site-ului acasa.ro. In caz de egalitate, va fi desemnata castigatoare persoana care s-a inscris prima in concurs.

Premiile pentru concurs sunt oferite de catre Lidl, clinica stomatologica JustSmile si Fashion House, noul sponsor.Regulamentul integral al concursului este disponibil in mod gratuit la adresa acasa.ro/felicitarideprimavara.

 

Despre Fashion House

Fashion House Outlet Centre este singurul centru de tip outlet din Romania unde se gasesc haine de marca, la preturi accesibile. La Fashion House se gasesc produse de marca cu rezonanta internationala: Puma, US Polo Assn, Adidas, Mango, Stefanel, Levi's, Otter, Nike, Champion, Columbia, Diesel si multe altele.

In general, produsele fac parte din surplusul de stocuri provenit direct de la producatori sau din colectiile anului anterior, iar modul de functionare al Fashion House este asemanator cu cel din Europa si SUA, unde aceste centre sunt foarte populare.

Printre produsele de la Fashion House se gasesc imbracaminte sport, jeansi, tinute de zi, lenjerie, imbracaminte pentru activitati in aer liber, incaltaminte si accesorii, precum si unele articole casnice. Produsele Fashion House se adreseaza tuturor categoriilor de varsta.