Magazin.acasa.ro –succes din primul trimestru de la lansare

BUCURESTI - 19 ianuarie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate, Internet

Magazin.acasa.ro, directorul de produse care strange ofertele magazinelor online din Romania si le plaseaza targetat in interiorul site-ului www.acasa.ro, a ajuns inca din primul trimestru la rate de conversie de peste 2%.

Magazin.acasa.ro

Magazin.acasa.ro

 avantajul magazinelor online, adica al clientilor nostri, este acela ca produsele lor ajung targetat la persoanele interesate, printr-un efort financiar foarte mic si cu rate de conversie foarte bune  

Rares Banescu, Project Manager Acasa.ro

Lansata in septembrie 2011, sectiunea magazin.acasa.ro promoveaza produsele incluse in portofoliul magazinelor partenere pe articolele cu subiect relevant pentru produsul respectiv, in newsletterele transmise targetat catre persoanele din baza de date si prin sisteme externe pe alte site-uri cu care colaboreaza. 

Magazin.acasa.ro actioneaza in doua directii. Pe de-o parte, vine in sprijinul vizitatorilor site-ului acasa.ro prin plasarea de produse potrivite informatiei din articolele pe care le citesc. Concret, intr-un articol cu sfaturi despre alegerea lenjeriei de pat, produsele recomandate de magazin.acasa.ro vor fi intotdeauna lenjerii de pat. Pe de alta parte, avantajul magazinelor online, adica al clientilor nostri, este acela ca produsele lor ajung targetat la persoanele interesate, printr-un efort financiar foarte mic si cu rate de conversie foarte bune ”, declara Rares Banescu, Project Manager Acasa.ro.

In prezent, magazin.acasa.ro colaboreaza cu peste 50 de parteneri, printre care se numara: aoro.ro, topshop.ro, luxurygifts.ro, shop4interior.ro, bioshoping.ro, toytoy.ro si altii. Feedback-ul primit de la partenerii magazin.acasa.ro este pozitiv, in special datorita ratelor de conversie mari si interesului ridicat al persoanelor care ajung pe site-urile magazinelor online prin sistemele magazin.acasa.ro.

Printr-o selectie atenta a produselor incluse si folosind mecanismele de targetare, clientii nostri ajung la un cost-per-sale de sub 2.5 euro/achizitie client –adica aproximativ la jumatate fata de cost-per-sale mediu din piata” adauga Rares Banescu.  

Pentru perioada urmatoare, directia principala de dezvoltare a magazin.acasa.ro se concentreaza pe cresterea ratei de conversie la peste 2.5%. Secundar, echipa magazin.acasa.ro isi propune ca in urmatorul trimestru sa creasca numarul magazinelor online partenere la peste 100. 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acasa-media/magazin-acasa-ro-succes-din-primul-trimestru-de-la-lansare