Smart Adds și Gemius Romania anunță lansarea Smart Tube - un nou serviciu de publicitate online pe Smart TV

BUCURESTI - 21 februarie 2019

Comunicat tip General in Afaceri

Smart Tube foloseste o tehnologie proprietară, prin care utilizatorii unei aplicații de tip telecomandă (intitulată Smart Genie) pot vedea reclame full-screen pe smart tv-ul controlat de aceasta aplicație.
În plus, sistemul de publicitate pe smart tv este auditat folosind un modul de tracking al adserverului AdOcean de la Gemius Romania, advertiserii mici și mijlocii având acum la dispoziție un nou canal de distribuire a mesajelor publicitare de tip video.

Acest nou sistem este un hibrid între publicitatea online și publicitatea tv, spotul video în format HD fiind afișat pe ecranul televizorului smart, dar având link pe smartphone, în aplicația Smart Genie, care îl controlează. Aplicația Smart Genie este disponibilă în magazinul Google Play de la finele anului trecut și este utilizată în prezent de peste 20000 de utilizatori, preponderent bărbați, din București.

Compania Smart Adds, cea care deține această tehnologie, a depus o cerere de brevet (patent pending) la OSIM, după mai mult de 5 ani de cercetări și peste 500.000 Euro investiți până acum în platformă.

Doru Panaitescu, consultant online al proiectului Smart Tube, a declarat: “De ani de zile asistăm la o întrepătrundere a ecranelor. Ecranul de cinema, ecranul televizorului, ecranul computerului, al tabletei, al telefonului mobil și chiar ale ceasurilor de mână moderne sunt folosite ca suporturi publicitare. Smart Tube este o inovație care împletește două din ecranele cele mai iubite de consumatorii din lumea întreagă – cel al telefonului mobil și cel al televizorului de ultimă generație. O campanie pe smart tv controlată prin smartphone este un exemplu perfect de campanie cross-media, ce poate fi folosită ca tactică de diferențiere pentru brandurile cu aplecare spre digital dar și de brandurile mici și mijlocii, care au nevoie de vizibilitate în fața consumatorilor care utilizează tehnologia pentru home entertainment.”

La rândul său, Doina Radicof, Head of Sales & Client Service, Gemius Romania & Moldova, a declarat: “Gemius s-a numărat mereu printre companiile inovatoare în ceea ce privește tehnologia de livrare și măsurare a diverselor tipuri de publicitate din mediul digital. Connected TV este următorul pas la nivel european, iar faptul că am fost de la început implicați în acest proiect, în premieră în România, nu poate decât să ne bucure, pentru că este doar o chestiune de timp până ce acest nou ecran – al smart-tv-ului, va incepe să fie cerut de majoritatea advertiserilor locali și globali”.