Credisson devine Cetelem

BUCURESTI - 8 mai 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Dupa preluarea in urma cu un an de catre grupul international Cetelem, Credisson promoveaza incepand de azi o noua imagine de grup, prin adoptarea identitatii vizuale a Cetelem. Se face astfel vizibila apartenenta la cel mai important furnizor de credite de consum din Europa Continentala.

Credisson devine Cetelem

'Aceasta zi marcheaza un punct de referinta in provocarea pe care ne-am asumat-o in mai 2005 prin preluarea Credisson de catre Cetelem. Dorim sa facem vizibila apartenenta noastra la cel mai important jucator pe piata creditelor de consum din Europa, de aceea schimbarea design-ului corporativ reprezinta urmarea fireasca a strategiei de business. Totodata, inseamna un pas important pentru intreaga industrie a creditelor de consum din Romania, avand in vedere pozitia de lider detinuta de Credisson pana in prezent', a declarat Philippe Foursy, noul Director General Cetelem Romania.

Strategia de re-branding a Credisson implica o serie de transformari la nivelul identitatii corporatiste, prin schimbarea numelui, a siglei, redefinirea misiunii si a valorilor companiei, schimbarea materialelor administrative si de reprezentare ale corporatiei, in concordanta cu strategia Cetelem.

Incadrat intr-un design modern, caracterizat de dinamism si de o paleta cromatica proaspata, noul logo face puternice asocieri vizuale cu inovatia, performanta si accesibilitatea, principii cheie din platforma de brand. Prin forme moderne dar prietenoase, design-ul reuseste sa tina departe brandul de imaginea rigida asociata de obicei institutilor financiare.

Noua sigla este completata de un set de valori centrale: modernitate, inovatie, diversitate, seriozitate si forta, principii conform carora echipa Cetelem doreste sa-si desfasoare in continuare activitatea. Viziunea companiei -'creditul trebuie sa contribuie constant la cresterea calitatii vietii personale, sociale si economice' - induce un ton de comunicare uman, dublat de un orizont aspirational firesc, viziunea Cetelem fiind in egala masura una sociala. Cetelem isi propune sa participe activ la actiuni de responsabilitate sociala corporatista, integrand preocuparile sociale in activitatile sale comerciale si in interactiunea cu factorii implicati.

'Din punctul de vedere al profunzimii si al dimensiunii, schimbarea identitatii vizuale va avea puternice conotatii interne. Acest proces implica eforturi sustinute de comunicare interna, angajatii reprezentand pentru Cetelem cele mai importante resurse de dezvoltare', a comentat Daniel Boaje, Directorul General Adjunct al Cetelem Romania.

Despre Achelis & Partner Public Relations

Informatii despre Credisson - Cetelem Romania

Cetelem Romania este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%. Preluarea societatii Credisson de catre Cetelem a avut loc in mai 2005. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul 1 in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala. Pe parcursul celor 3 ani de activitate, Credisson - Cetelem Romania a oferit finantare unui numar de 1.000.000 de persoane, in valoare de peste 300 de milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 800 puncte de vanzare si are peste 800 de angajati. Primele 4 luni ale anului 2006 au reprezentat pentru companie o perioada de dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite.
Persoane de contact:

Cetelem Romania: Simona Tartacuta, Tel. 3120220 (interior 409), simona.tartacuta@credisson.com
Achelis & Partner Public Relations: Dr. Dana Oancea, Tel. 0722-964382, dana.oancea@achelis.com