Ego Men`s Fashion Concept- aniversare cu masini Ferrari, butoni de 50.000 de euro si tesaturi pretioase

BUCURESTI - 21 martie 2012

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Magazinul multibrand Ego Men`s Fashion Concept marchează împlinirea a doi ani de la deschidere printr-un eveniment exclusivist, ce va avea loc printre puternicele maşini Ferrari , la showroom-ul Forza Rossa din Otopeni.

Ego Men`s Fashion Concept- aniversare cu masini Ferrari, butoni de 50.000 de euro si tesaturi pretioase

Într-un decor spectaculos, găzduit de “reşedinţa” din România a brandului Ferrari, simbolul pasiunii, al înaltei performanțe și al stilului desăvârșit, Ego Men`s Fashion Concept va lansa colecția primăvară/vară 2012.

Dormeuil , cel mai cunoscut producător de țesături din lume, își rezervă un moment special în cadrul evenimentului, celebrând astfel cei doi ani ai Ego Men`s Fashion Concept. Brandul de renume internațional aniversează anul acesta 170 de ani, ocazie cu care lansează o colecție de țesături extrem de rare, lână de finețe SUPER 170. Doar 35 de costume pot fi realizate în întreaga lume din această țesătura ce va fi prezentată în premieră cu ocazia acestui eveniment de Keyvan Badri, Country Manager Northern & Eastern Europe.

Brandul Tateossian , fondat de cel care a fost supranumit Regele Butonilor, va celebra cei doi ani de parteneriat cu Ego Men`s Fashion Concept, expunând la eveniment exclusivista colecție de butoni “Rare Stones”. Butonii din colecția “Rare Stones” au fost apreciați de specialiști ca fiind “ciudățenii ale naturii”, din cauza combinațiilor hibride a două sau mai multe pietre prețioase, îmbrăcate în aur de 18 K. Cea mai scumpă piesă a colecției este creată din aur roz de 18K, diamante negre și albe și valorează 50.000 EUR.

Ego Men`s Fashion Concept rezervă pentru finalul serii, o tombolă ce îi poate aduce pe cei prezenți la eveniment, la volanul unui Ferrari. Marele câștigător al tombolei va fi pentru o zi, deținătorul unui Ferrari, în timp ce alți doi invitați vor câștiga câte un test-drive.