Email-ul, un instrument de comunicare online nevalorizat de IMM-uri

BUCURESTI - 8 iunie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

De ce email-ul ar trebui sa se regaseasca in strategia de comunicare a IMM-urilor sau companiilor in curs de dezvoltare?

Email-ul, un instrument de comunicare online nevalorizat de IMM-uri

Mail Agent lanseaza platforma de servicii de email marketing.

Dupa aproximativ un an, timp in care, Mail Agent a fost platforma de pe care s-au gestionat trimiteri catre peste 2 milioane de abonati pentru e-newslettere precum ele.ro, SfatulMedicului.ro, Ziare.com, Studentie.ro, kyra.ro, Clopotel.ro, 220.ro, 4tuning.ro, aplicatia isi continua expansiunea si in afara grupului, adaugand la lista de clienti, companii din domeniile auto, design de mobila, turism, resurse umane, certificare & instruire, retail, media.

Serviciile oferite de Mail Agent au fost gandite pentru 2 tipuri de nevoi:
1. servicii in regim Do It Yourself (DIY) – simpu, direct si ieftin: aplicatia pune la dispozitie o serie de functionalitati, editoare pentru personalizare template-uri si tutoriale video care ofera instructiuni, pas cu pas, pentru crearea si trimiterea newsletter-elor
2. servicii in regim full service – avand la baza un istoric de zeci de milioane de trimiteri efectuate pana in prezent. Mail Agent ofera tot knowhow-ul si administreaza fiecare dintre pasii necesari realizarii campaniilor de email marketing, alaturi de propuneri creative.

Experienta acumulata de Mail Agent vizeaza 4 niveluri de consultanta: tehnica, strategica, de account management si creativa.

Printre functionalitatile Mail Agent se numara rapoarte detaliate privind rezultatele generate de trimitere, managementul si segmentarea listelor, galerie gratuita de template-uri, managementul bounce-urilor, formulare de abonare din site, grafice interactive si altele.

Partea de suport este asigurata prin email, fiind disponibile adrese dedicate: support@mailagent.ro, contact@mailagent.ro, cat si telefonic: (+40) 021 209 5376.

Preturile pachetelor incep de la 10 euro + TVA, grila detaliata fiind disponibila pe site-ul MailAgent.ro. Preturile pachetelor includ costurile de set up. Pentru personalizarea unora dintre setari, precum si pentru implementarea unor module de automatizare se percep extra costuri.

Despre Active Soft

Despre Mail Agent

Mail Agent - companie specializata in servicii de email marketing, partener pentru campaniile de email marketing a peste 21 de proiecte si 20 companii, din domeniile: retail, servicii financiare, consultanta legala, publishing, auto, certificare & instruire, lifestyle & beauty.
Tehnologia si tipul de account management furnizate de Mail Agent sunt proiectate pentru a oferi un start up sustinut pentru activitatile de email marketing in cazul companiilor care nu au experienta cu acest tip de comunicare, dar si pentru a raspunde cerintelor specifice companiilor care vor sa construiasca si sa mentina o relatie stransa cu clientii si potentialii clienti. Mail Agent a fost fondata la inceputul anului 2009 si tranzactioneaza peste 10 milioane de email-uri lunar.
Adresa: Bd. Pierre de Coubertin 3-5, Office Building, et. 3, sector 2, Bucuresti

Telefon: +40 021 209 53 76
Vasile Damian
PR Specialist

support@mailagent.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/active-soft/email-ul-un-instrument-de-comunicare-online-nevalorizat-de-imm-uri