Aplicaţia de mobil – pe val între utilizatorii de internet

BUCURESTI - 28 mai 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Tehnologie, Internet

Aplicaţiile de mobil câştigă din ce în ce mai mult teren. Utilizarea internetului s-a schimbat mult şi cu paşi repezi. În jurul anilor 2000 mulţi dintre noi aveam internet acasă prin linie telefonică (dial-up).

VirtualCards.ro

VirtualCards.ro

 Elementul principal al aplicatiei care ii va asigura succesul este ascultarea activa 

Sorin Mitran

Era scump, aşa că stăteam conectaţi foarte puţin. Aveam internet „cu porţia”, care  ne fascina pur şi simplu şi ne făcea să visăm la „cum o fi să ai acces toată ziua la net”. Cu ajutorul firmelor de cablu, conexiunea la internet este accesibilă la preţuri mici. Nu doar că accesăm internetul cât de mult vrem de pe computer, laptop, netbook şi, tot mai mult de pe tableta PC, dar îl putem utiliza chiar de pe telefoanele noastre mobile.

Utilizarea internetului pe mobil a devenit un trend, o realitate, un mod de consum. Conectat în mişcare, posesorul de internet mobil este în permanenţă la curent cu informaţia. Internetul a reuşit datorită evoluţiei tehnologice să facă parte integral din viaţa oamenilor. Nu trebuie să fii la birou sau acasă pentru a naviga pe net, acum o poţi face oriunde te-ai afla, în metrou, la malul mării sau pe creasta muntelui.   

Dacă vorbim de internet pe telefon nu putem lăsa la o parte aplicaţiile de mobil. Într-o continuă dezvoltare, acestea îşi doresc să ne ofere facilităţi, o serie de avantaje pentru a ne uşura modul de viaţă.

VirtualCards este o aplicătie de mobil nouă pe piaţa românească care şi-a propus să elibereze portofelul de cardurile de fidelitate. Acestea sunt stocate toate în telefon. Prin urmare, persoana de la casă scanează codul de client direct de pe cardul din telefon. Cumpărătorul nu mai trebuie să poarte grija cardurilor de loialitate, să se întrebe dacă a uitat sau nu cardul de reducere acasă, le are pe toate în telefon.

Sorin Mitran, Business Development Manager VirtualCards ne-a răspuns la întrebări referitor la aplicaţiile de mobil şi, desigur, cu privire la aplicaţia de care se ocupă în mod direct.

Publicaţia: Cum vedeţi modul în care consumatorul român interacţionează cu aplicaţiile mobile azi şi, cum credeţi ca va arata acest comportament în viitor?

Sorin Mitran:

Timpul este cheia. Ritmul vietii devine din ce in ce mai alert.De aici si nevoia de utilizatorului pentru telefoane multitasking si aplicatii care sa le usureze viata si sa-i scuteasca de drumuri consumatoare de timp.Cred ca trendul se va pastra si chiar accentua pe viitor. P: Cum aţi descrie profilul utilizatorului de aplicaţii mobile din România?

SM:

Utilizatorului roman ii place sa fie updatat la zi cu tehnologia si informatia.Suntem printre cei mai mari consumatori de aplicatii din Europa.In plus avem o generatie de developeri pe aplicatii recunoscuta pe plan mondial.

P: Ce nevoie îşi doreşte să acopere aplicaţia de mobil VirtualCards, care este elementul de noutate? Care sunt beneficiarii ei direcţi?

SM: Este prima aplicatie romaneasca care creaza o punte digitala de comunicare intre comercianti si utilizatori .VirtualCards este aplicaţia de mobil care te ajuta să ai toate cardurile de loializare în telefon şi te ţine mereu la curent cu reducerile din magazinele tale preferate. Utilizatorii acestei aplicaţii îşi pot lasa cardurile fizice acasă, pentru că au la îndemână telefonul mobil în care se află toate cardurile de fidelizare.

P: Numiţi trei aspecte esenţiale pe care publicul care intră în vizorul aplicaţiei VirtualCards trebuie să le cunoască.

SM:

Este o aplicatie simpla, utila si eficienta.

P: Cum îşi pot mări avantajele afacerii lor, comercianţii care aleg să fie listaţi în aplicaţia de mobil VirtualCards?

SM: Avantajul principal al listarii in aplicatie pentru afaceristi este castigarea de clienti.Practic vorbim de un mediu virtual care isi mareste zilnic comunitatea cu 400-500 de useri noi, atingand in prezent peste 15.000 mii.Acestia isi adauga zilnic mii  de carduri de fidelitate si adera la noi programe de fidelizare sustinute de partenerii nostrii.Totodata comerciantii au la dispozitie mai multe instrumente de comunicare a ofertelor si reducerilor, prin platforma e-marketing mobile virtualcards.Isi pot crea singuri programul de fidelitate, tipul de oferta, forma in care doresc sa fie comunicata si geolocatiile magazinelor, toate acestea in timp real.

P: Care sunt elementele prin care aplicaţia VirtualCards îşi asigură succesul?

SM:

Elementul principal al aplicatiei care ii va asigura succesul este “ascultarea activa”.  Aveam chiar integrat un buton de feedback in aplicatie, astfel incat utilizatorul  ne poate comunica problemele aparute sau sugestiile de imbunatire.Toate update-urile aplicatiei le facem in functie de sugestiile utilizatorilor si a comerciantilor.