Targul Imobiliar National - tIMOn 2007

BUCURESTI - 7 martie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Săptămâna viitoare, în perioada 14-18 martie, va avea loc la World Trade Center Bucureşti tIMOn - Târgul Imobiliar Naţional, eveniment organizat de Admedia Consulta sub forma unui concept cu participare internaţională, care va reuni cel puţin 50 de actori ai industriei imobiliare din România.

Dorind să contribuim cu toată experienţa noastră la dezvoltarea segmentului expoziţional imobiliar românesc şi la cooptarea acestuia (în 2008) în circuitul marilor afaceri europene, vă supunem atenţiei o formulă organizatorică integrată, pe care o considerăm o premieră în industria de profil. Anume reunirea sub aceeaşi cupolă a celor 4 piloni fundamentali care determină structura acestei industrii: cumpărătorul şi dorinţele sale; dezvoltatorul şi oferta aferentă; autorităţile implicate în luarea de decizie la nivel statal şi local şi nu în ultimul rând mass-media ca partener de diseminare a informaţiei specifice.

Ne adresăm unui public din ce în ce mai avizat, care a trecut în ultimii ani către o etapă matură a preferinţelor sale imobiliare, oferta noastră având în vedere cinci categorii de cumpărători: cei care solicită o locuinţă cât mai accesibilă bugetului propriu; clienţii pentru apartamente în centrul oraşului şi zonele semicentrale; clienţii pentru vile; investitorii imobiliari şi consumatorii de lux.

Pentru fiecare dintre aceştia tIMOn vrea să consolideze un principiu universal: un imobil pentru oricine şi un preţ pentru fiecare. Astfel, tIMOn va promova numai puţin de 10 ansambluri rezidenţiale sau proiecte unicat, într-o arie care să acopere solicitările oricărui tip de consumator din cei amintiţi, noutatea ofertei constând în posibilitatea de a alege proiecte imobiliare nu numai în Bucureşti, ci şi în Braşov, Constanţa, Timişoara sau Costineşti. Corespunzător, ofertele de preţ se adresează nu numai solicitanţilor de locuinţe familiale sau de vacanţă, ci şi investitorilor în imobile sau cumpărătorilor excentrici.

Deşi există sentimentul justificat că în România se construieşte într-un ritm susţinut, în ceea ce ne priveşte considerăm că România europeană este o Românie neconstruită. Cererea abundă, iar marile proiecte de infrastructură imobiliară devin din ce în ce mai numeroase, implicând oportunităţi pentru dezvoltatori şi noi cerinţe pentru factorii de decizie. Astfel, în cadrul Conferinţei Internaţionale „România – Oportunitate de investiţii imobiliare europene”, vom încerca să răspundem unor întrebări esenţiale de natură macro-economică.

Cât de pregătită este piaţa românească pentru investiţiile străine? Cât de interesaţi sunt investitorii europeni să vină în România? Care sunt piedicile în dezvoltarea unor afaceri imobiliare de succes în România etc.? Dincolo de percepţii şi de păreri, dezbaterea va fi susţinută cu sprijinul European Property Institute şi beneficiază de participarea unor nume de referinţă ale pieţei imobiliare şi autorităţilor publice autohtone.

Despre rezultatul interacţiunii acestor elemente, despre cine face cărţile şi cine inovează, cine este cel mai bun şi cine este cel mai câştigat etc., veţi afla în cadrul Galei Premiilor Pieţei Imobiliare din România. Numai puţin de 15 categorii considerate relevante de piaţa de profil – persoane şi proiecte – deja nominalizate, îşi vor desemna câştigătorii în cadrul unei reuniuni determinate de voturile reunite ale vizitatorilor, dezvoltatorilor şi expozanţilor prezenţi la tIMOn.





Despre Ad Media Consulta

Dorinţa noastră de a consolida acest concept integrat al Târgului Imobiliar Naţional, perspectiva unui cadru unitar şi generator de avantaje pentru toţi actorii implicaţi în această piaţă, precum şi impactul pe care îl vizăm asupra industriei de profil, ne determină să lansăm această invitaţie cu speranţa unui parteneriat durabil. Inclusiv cu prima mascotă (i)mobiliară din România – Timonel – cel care sperăm să vă însoţească oportun în cele cinci zile ale evenimentului.

Vlad Vlasceanu -
office@ad-media.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ad-media-consulta/targul-imobiliar-national-timon-2007