Comunicate Add Value Serv d/b/a Sandler Training

Compania Add Value Serv d/b/a Sandler Training a emis 4 comunicate de presa

  • “Sandler’s Rules” ajunge in topul bestseller-urilor din The Wall Street Journal si #1 pe Amazon.com

    “Sandler’s Rules” ajunge in topul bestseller-urilor din The Wall Street Journal si #1 pe Amazon.com

    BUCURESTI - 2 aprilie 2009

    Scopul de a crea performanta de top vanzari in economia actuala pare a fi motivul din spatele cartii “Sandler’s Rules” care a ajuns in topul bestseller-elor in The Wall Street Journal si #1 pe lista de carti despre vanzari pe Amazon.com, la doar o saptamana inainte de lansarea oficiala a cartii.    comunicatul de presa

  • Schimbă perspectiva: Învaţă să vinzi altfel!

    Schimbă perspectiva: Învaţă să vinzi altfel!

    BUCURESTI - 6 martie 2009

    Workshop de o zi adresat oamenilor din vânzări, managerilor şi antreprenorilor care doresc să fructifice oportunităţile anului 2009 şi să facă faţă cu succes provocărilor actuale. Sandler Training clasat de Entrepreneur Magazine pe locul 1 în categoria training pentru ultimii trei ani consecutiv este acum prezent şi în România cu un sistem de vânzari ce şi-a dovedit eficienţa în întreaga lume.    comunicatul de presa

  • Sandler Training SUA face primul pas in Romania!

    BUCURESTI - 4 februarie 2009

    SANDLER TRAINING, lider mondial in tehnici inovative de vanzare si managementul vanzarilor, cu sediul central in SUA, face primul pas in Romania, acordand master franciza prin Vlad Dutescu, managing partner al companiei de training si consultanta Add Value Serv.    comunicatul de presa

  • Vânzări pe timp de criză - Workshop

    BUCURESTI - 30 ianuarie 2009

    Workshop de o zi adresat oamenilor din vânzări, managerilor şi antreprenorilor care doresc să fructifice oportunităţile anului 2009 şi să facă faţă cu succes provocărilor datorate crizei actuale.

    Obiectivele workshopului:
    - analiza sistemului propriu adoptat în procesul de vânzare
    - stabilirea drumului critic în atingerea obiectivelor anului 2009
    - structurarea cadrului de îmbunătăţire a abilităţilor de vânzări
    - realizarea unui plan de acţiune pentru următoarea perioadă
        comunicatul de presa