Online Banking la raport

BUCURESTI - 2 mai 2007

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

In urma studiului de uzabilitate realizat de Ad Mission - Departamentul tau de internet, din cele 5 banci pe ale caror site-uri s-au efectuat teste, Raiffeisen Bank (punctaj mediu obtinut: 7,38) si Banc Post (7,84) au reusit sa realizeze un compromis in folosul clientilor intre securitate si usurinta de folosire, celelalte 3, BRD (6,23), HVB Tiriac (6,30) si Banca Transilvania (6,53) aflandu-se intr-un stadiu ce-l recomandam a fi imbunatatit.

Online Banking la raport

In urma studiului de uzabilitate realizat de Ad Mission - Departamentul tau de internet, din cele 5 banci pe ale caror site-uri s-au efectuat teste, Raiffeisen Bank (punctaj mediu obtinut: 7,38) si Banc Post (7,84) au reusit sa realizeze un compromis in folosul clientilor intre securitate si usurinta de folosire, celelalte 3, BRD (6,23), HVB Tiriac (6,30) si Banca Transilvania (6,53) aflandu-se intr-un stadiu ce-l recomandam a fi imbunatatit.

Datorita importantei mari pe care o are contul bancar pentru utilizator, serviciile de online banking se vor bucura de o atentie sporita din partea vizitatorilor si clientilor. Desi acest plus de atentie ar trebui sa joace in favoarea bancii, aceasta este nevoita sa faca uneori concesii majore de uzabilitate in detrimentul securizarii sistemului si datelor clientilor.

E-banking (Electronic banking) utilizeaza calculatorul sau alte dispozitive electronice ca suport pentru diferite operatiuni bancare. Cum spatiul virtual se afla intr-un moment exploziv de crestere pe piata autohtona, serviciile financiare electronice sunt din ce in ce mai folosite. La ora actuala in Romania 27 din cele 37 banci existente pe piata au implementat un serviciu de internet banking (sursa www.banking.ro). Cu cat gradul de folosire a acestui serviciu este in crestere cu atat calitatea lui si modul in care este implementat isi vor spune cuvantul pentru alegerea finala a potentialilor clienti. Unitatea de masura a calitatii pe internet o reprezinta gradul de uzabilitate a unui sistem online.

Raportul complet este disponibil abonatilor newsletterului Ad Mission, putand fi accesat de pe siteul agentiei, www.admission.ro, in sectiunea Studii de caz.

Despre AdMission

Ad Mission aste prima agentie din Romania care ofera consultanta online branding si comert online din perspectiva uzabilitatii.
Pentru detalii: Claudiu Murariu, managing partner Ad Mission, tel.: 0723.249.341

office@admission.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/admission/online-banking-la-raport